ایجاد ۱.۷ میلیون شغل توسط اپل و محصولات آن در اروپا

ایجاد ۱.۷ میلیون شغل توسط اپل در اروپا در وبسایت این کمپانی اعلام شده است. اپلیکیشن های توسعه یافته و دیگر محصولات، صدها هزار فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

ایجاد 1.7 میلیون شغل توسط اپل در اروپا در وبسایت این کمپانی اعلام شده است. اپلیکیشن های توسعه یافته و دیگر محصولات، صدها هزار فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

به گزارش تکراتو، براساس اطلاعات مندرج در بخشی از وبسایت اپل ایجاد 1.7 میلیون شغل توسط اپل و محصولات آن در اروپا صحت دارد و این اعداد و ارقام مرتبا در حال افزایش هستند.

این مشاغل در سراسر قاره سبز پراکنده شده اند و شامل 22000 کارمند اپل و 170 هزار شغل ایجاد شده از طریق تامین کنندگان هستند که در کنار این موارد باید 1.57 میلیون شغل ایجاد شده به واسطه اقتصاد اپلیکیشن ها را هم اضافه نمود.

در میان کشورهای مختلف اروپایی هم انگلستان علیرغم فرضیات مطرح شده در خصوص اثرات منفی Brexit بر صنعت تکنولوژی اش، بیشترین سهم را از کسب و کار پر سود اپل داشته است.

ایجاد 1.7 میلیون شغل توسط اپل در اروپا

اپل اعلام کرده بالغ بر 6000 نیرو در بریتانیا دارد و اکوسیستم اپ استور تاکنون 291 هزار فرصت شغلی را در قلمرو این کشور ایجاد کرده است.

22 هزار کارمند اپل که در اروپا مشغول به کار هستند در طیف وسیعی از وظایف به خدمت گرفته شده اند، از کار در خرده فروشی های اپل گرفته تا مهندسی موبایل ها که در این خرده فروشی ها به دست مشتریان می رسند. گفتنی است در حال حاضر 112 فروشگاه در 10 کشور اروپایی فعالیت دارند که هر کدام از آنها علاوه بر نیروهای سازمانی اپل، افراد دیگری را استخدام کرده اند.

افزایش کارمندان اپل در اروپا

براساس آنچه در وبسایت اپل نوشته شده، از سال 2000 میلادی تعداد کارکنان اپل در اروپا حدودا 1500 درصد رشد داشته است. اما این بخشی از ارقام ارائه شده از سوی اپل در بخش مشاغل وبسایتش است. این شرکت همچنین اشاره ای دقیق به تعداد تامین کنندگان و اقتصاد اپلیکیشن هایش داشته که در واقع تعداد مشاغل ایجاد شده از سال 2008 میلادی (همزمان با راه اندازی اپ استور برای آیفون) را نمایش می دهد.

تمامی این اطلاعات نیز در صفحه تازه ای ذکر شده اند که اپل به وبسایت خود اضافه کرده و تاثیر فعالیت های این شرکت روی اقتصاد جهانی به تصویر کشیده شده است.

در این صفحه اعلام شده که اپل سال گذشته 10 میلیارد یورو را به واسطه 4300 تامین کننده خود در اروپا صرف کرده و از زمان راه اندازی اپ استور در سال 2008 میلادی توسعه دهندگان اروپایی بالغ بر 20 میلیارد یورو در سرتاسر دنیا کسب درآمد داشته اند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان