احضار عوامل برنامه "ماه عسل" در رابطه با یاسی اشکی

دادستان تهران از احضار عوامل برنامه "ماه عسل" در رابطه با یاسی اشکی خبر داد و گفت:هم عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و هم از صدا و سیما توضیحاتی را در این رابطه خواسته ایم و در حال تحقیقات هستیم.

احضار عوامل برنامه "ماه عسل" در رابطه با یاسی اشکی

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه تجدید میثاق مسوولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه اخیر بازار تهران و بازداشت شدگان این حادثه گفت : با اطلاعاتی که پلیس و دستگاه امنیتی به ما دادند کسانی که وضع بازار را به هم زدند از جنس بازار نبودند.

وی افزود: عده‌ای در تلاش‌اند این عنوان را بسازند که ظرف چهل سال گذشته برای اولین بار وضع بازار به هم ریخته؛ حال که این طور نبوده است.

دادستان تهران گفت: طبق دستگیری‌هایی که در رابطه با حادثه اخیر داشتیم، سران محرک را شناسایی کردیم .اینها بازار و افرادی که درصنوف فعالیت می‌کردند نیستند. اینها ممکن است که مطالباتی داشته باشند اما این مطالبات هیچ کدام به معنای بهم زدن و آشوب در سطح کشور و تهران نیست. کلیه عوامل شناسایی شدند و تصمیم گرفته شده تا زمان محاکمه ازاد نشوند.

وی در مورد ورود دادستانی تهران به موضوع ادعاهای "یاسی اشکی" گفت : هم عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و هم از صدا و سیما توضیحاتی را در این رابطه خواسته ایم و در حال تحقیقات هستیم.

دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که از صدا و سیما چه کسانی احضار شدند گفت : کسانی که دست اندرکار بودند دعوت شدند تا توضیح دهند. مکاتبه شده و پاسخ هایی را داده اند.

دادستان تهران در پاسخ به این سوال که تخلف در قضیه واردات واکسن احراز شده یا خیر گفت ‌: توضیحاتی را در این رابطه خواسته‌ایم و مسئولان امر فراخوانده شدند که درحال بررسی موضوع هستیم و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در مورد حضور مهدی جهانگیری برادر معاون اول رییس جمهور در همایش‌های اقتصادی و عرصه عمومی گفت : کار پرونده این فرد در حال انجام است و تمام که شد اطلاع می‌دهیم. این پرونده در حال کارشناسی است و این فرد هم اکنون با قرار وثیقه آزاد است.

 

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان