بلیت فروشی دربی ۸۷ یا همان سوپرجام به کجا رسید؟

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر تیم استقلال در سوپرجام تاریخ ۲۹ تیر شرکت نکند، باید منتظر عواقب این کار باشد. او اعلام کرد جزییات بلیت فروشی دربی ۸۷ تا دو روز آینده اعلام خواهد شد.

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر تیم استقلال در سوپرجام تاریخ 29 تیر شرکت نکند، باید منتظر عواقب این کار باشد. او اعلام کرد جزییات بلیت فروشی سوپرجام تا دو روز آینده اعلام خواهد شد.

سعید فتاحی

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اظهارات جدید پندار توفیقی بیان کرد: بارها گفته ام دربی سوپرجام ۲۹ تیر برگزار می شود و ما تاریخ این بازی را یک روز هم تغییر نمی دهیم. اگر مدیران و کادرفنی تیم فوتبال استقلال نمی خواهند در آن تاریخ تیمشان در ایران باشد یا در آلمان با کارلسروهه بازی کند این موضوع هیچ ارتباطی به سازمان لیگ ندارد.

او ادامه داد: البته طبیعی است اگر استقلال چنین کاری انجام بدهد باید منتظر عواقب آن باشد و ما قانون را به بهترین شکل اعمال می کنیم.

فتاحی درباره نحوه بلیت فروشی دربی ۸۷ اظهار داشت: تا ۲ روز دیگر با مسئولان شورای تامین استان تهران جلسه ای برگزار کرده و در پایان آن جلسه نحوه بلیت فروشی دیدار استقلال و پرسپولیس را اعلام می کنیم. تاخیر در اعلام بلیت فروشی به معنی برگزار نشدن بازی نیست.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان