شخصیت شناسی جالب دست خط از روی نوشتن حرف "t"

تحلیل دستخط هر فرد می تواند بیش از ۱۰۰ خصوصیت از شخصیت او را برای ما معرفی کند زیرا دست خط نیز مانند شخصیت یک ویژگی منحصر به فرد است.

شخصیت شناسی جالب دست خط از روی نوشتن حرف "t"

شخصیت شناسی جالب ، دست خط شما درموردتان چه میگوید

نحوه ی نقطه گذاری ,بیش از 5000 نوع از صفات مختلف را در مورد شخصیت شما آشکار میکند. چقدر بزرگ و یا کوچک مینویسید؟اگر بدانید که تجزیه و تحلیل نوشتن شما چه چیزهایی درموردتان میگوید ،شگفت زده خواهید شد. آیا میدانید که افراد با شخصیت برون گرا میل به بزرگ نوشتن کلمات دارند؟ و افراد خجالتی و درون گرا میل به کوچک نوشتن؟اگر شما سایز متوسط مینویسید, نشان دهنده این است که یک توانایی قوی در تمرکز کردن دارید.

اینها تنها بخش شخصیت شناسی دست خط نبود ، در ادامه این بخش از نمناک رازهای جالبی که با شخصیت شناسی از روی دست خط می توانید در مورد خود و دیگران بدانید.

شخصیت شناسی دست خط

شخصیت افراد را از روی دست خطشان تشخیص دهید

شخصیت شناسی افراد از روی دست خطشان

بین کلماتتان چقدر فاصله میگذارید؟

کسانی که بین کلماتشان فاصله های بزرگ میگذارند ،نشان دهنده این است که از آزادی و استقلال لذت میبرند, در صورتی که کسانی که کلمات خود را به صورت فشرده مینویسند تمایل دارند که در جمع های دیگران شرکت کنند. اگر کلمات شما کاملا به یک دیگر چسبیده باشند، یک تحلیل نوشتاری نشان میدهد که ممکن است شما فضول باشید و یا به شلوغی جمعیت گرایش داشته باشید.

شخصیت شناسی از روی دست خط

شخصیت شناسی از روی دست خط به زبان ساده 

چه مقدار قلم را فشار میدهید؟

درحالی که فشار زیادی به قلم میدهید,میتواند نشان دهنده تنش و خشم باشد,فشار متوسط نشان دهنده تعهد است و فشار ملایم به معنی حساس بودن شما است ، همچنین ممکن است شما کمبود انرژی داشته باشید.

آدمها را از روی دست خط شان بشناسید

چگونه برای نقطه میگذارید؟

طبق گفته کارشناسان تحلیل نوشتاری, اگر نقطه i's را در بالای صفحه میگذارید احتمالا شما یک تخیل فعال دارید.نقطه نزدیک به هم "i" نشان دهنده یک ذهن سازمان یافته و جزئیات گرا است.اگر نقطه i's را در سمت چپ صفحه بگذارید,ممکن است شما تنبل باشید و اگر شما نقطه i's را به صورت دایره ای میگذارید احتمالا دارای ویژگی های بازیگوشانه و کودکانه هستید.

شخصیت شناسی افراد از روی نحوه امضا

چه قدر امضای شما قابل خواندن است؟

اسناد خود را اینگونه امضا کنید:یک امضای قابل خواندن نشانه ی اعتماد به نفس و راحت بودن با خودتان است ، در حالی که یک امضای ناخوانا، نشان دهنده یک شخص خاص و یا غیر قابل فهمیدن است.

شخصیت شناسی

شناسایی شخصیت از روی امضا

دست خط شما به چه روشی و سبکی روی کاغذ پیاده می شود؟

متمایل است؟

آیا میدانید که با توجه به جهت گیری دست خطتان میتوانید بدانید که در مورد شما چه میگوید؟ صاف نوشتن به معنی این است که شما از ملاقات و همکاری با افراد جدید لذت میبرید در حالی که کج نوشتن به معنی این است که شما میخواهید خودتان را محفوظ نگه دارید، همچنین به کم حرفی و درون گرایی تمایل دارید.

شخصیت شناسی دست خط از روی نوشتن حرف t

شما چگونه t را مینویسید؟

نوشتن t چیزهای زیادی در مورد اینکه دست خطتان درمورد شما چه میگوید دارد ، اگر شما کلاهک t را طولانی مینویسید,احتمالا مصمم و مشتاق و با گرایشات سرکشانه هستید. اگر کلاهک را کوتاه مینویسید، میتواند به این دلیل باشد که شما تنبل هستید. اگر کلاهک حروف کوچک t را کمی بالا مینویسید، احتمالا هدفهای زیاد و بالایی دارید و اگر آن را کم کنید به معنی تمایل کم برای اهداف است.

شناسایی شخصیت

شناسایی شخصیت از روی نحوه نوشتن حروف

شخصیت شناسی جالب دست خط از روی نوشتن حرف "L"

حلقه حرف "L"کوچک را چگونه مینویسید؟

به طور گسترده ای حلقه ل نشان میدهد که شما آرام و یا خود جوش هستید ، در حالی که باریک و یا جمع نوشتن آن ممکن است به معنی این باشد که شما خودتان را محدود میکنید.

شخصیت شناسی جالب دست خط از روی نوشتن حرف y

انتهای y شما چگونه است؟

انتهای حروف y نشان گر مقیاس بزرگی از شخصیت شما است ، یک انتهای بزرگ و گشاد به معنی این است که شما دوستان زیادی دارید در حالی که یک انتهای باریک نشان دهنده این است که شما انتخاب میکنید که چه کسی به شما نزدیک شوند. یک انتهای کوتاه نشان دهنده این است که شما یک ادم خانه نشین هستید، درحالی که انتهای بلند نشان دهنده این است که شما به سفر علاقه مند هستید.

شخصیت افراد

نحوه نوشتن حروف و ارتباط آن با شخصیت افراد

شخصیت شناسی بر اساس دست خط

آیا کلمات شما گرد است یا جهت دار؟

چه بخواهید چه نخواهید کلمات گرد و یا جهت دار در اینکه دست خطتان درمورد شما چه میگوید نقش دارند ، کلمات جهت دار، نشانه ای از یک فرد باهوش است که ممکن است باعث تضعیف تهاجم شود.نوشتار با حروف گرد نشان دهنده خلاقیت و توانایی هنری است.

چقدر سریع مینویسید؟

اگر شما سریع مینویسید نشان دهنده این است که عجول هستید و نمیخواهید وقتتان را از دست بدهید اگر زمانتان را برای نوشتن صرف میکنید , شما خودخواه و متدین هستید.

شناسایی شخصیت

شناسایی شخصیت از روی دست خط

رابطه بین دست خط و شخصیت افراد

ممکن است شما یک سر بزرگ داشته باشید اگر...

اگر شما i را بزرگتر از باقی حروف مینویسید ممکن است شما متکبر باشید.

شما ممکن است دروغ بگویید اگر...

اگر جهت نوشتن شما (و یا هر ویژگی دست خط خود)را به طور واضح و چشمگیری در طول یک نوشتار تغییر میکند,فرصت خوبی برای فهمیدن این است که شما دروغ میگویید.

شخصیت

شخصیت هر فرد چه ارتباطی با دست خط  او دارد

کلمات شما بهم متصل و یا منفصل است؟

اگر زمانی که مینویسید کلماتتان بهم چسبیده و متصل است,نشان میدهد که بسیار منطقی هستید و تصمیم هایتان بر اساس واقعیت و تجربه است ، اگر کلمات جدا از هم است، نشان میدهد که یک فرد خیال پرداز و تحریک پذیر هستید و تصمیم هایتان بر اساس یک بینش است.

شخصیت شناسی ، دست خط شما درموردتان چه میگوید ؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان