خطای مهلک دوربین گوگل پیکسل ۲ و آپدیتی که در راه است

چندی پیش تعدادی از صاحبان گوشی‌های گوگل پیکسل ۲ اعلام کردند که با مشکلی مواجه می‌شوند که پس از رخ دادن آن، نمی‌توانند از دوربینشان استفاده کنند

خطای مهلک دوربین گوگل پیکسل 2 و آپدیتی که در راه است

چندی پیش تعدادی از صاحبان گوشی‌های گوگل پیکسل 2 اعلام کردند که با مشکلی مواجه می‌شوند که پس از رخ دادن آن، نمی‌توانند از دوربینشان استفاده کنند. کاربران در هنگام رخ دادن این مشکل، عبارت «دوربین دستگاه با خطایی مهلک مواجه شده» را روی نمایشگر گوشی‌هایشان مشاهده می‌کردند و همین مسئله موجب شد، مشکل یاد شده به «خطای مهلک» معروف گردد. حال تیم طراح گوگل با انتشار توییتی اعلام نموده که از این مشکل خبر دارند و در حال رفع آن هستند.

البته این مسئله تنها برای تعدادی گوشی پیش آمده و به مانند مشکلات دیگر آنقدر همه‌گیر نبوده که جنجالی برایش به پا شود. البته شمار کلی مشکلات گوگل پیکسل به قدری بالاست که رخ دادن خطاهای جدید برای این موبایل نمی‌تواند آنچنان غیر منتظره باشد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست چه مسئله‌ای موجب شده که خطای مهلک دوربین رخ دهد و جزییاتی در مورد آن وجود ندارد. با این حال تیم گوگل اعلام کرده که قرار است راه حلی برای این مشکل پیدا کرده و آن را به همراه به روز رسانی بعدی برای گوشی‌های گوگل پیکسل 2 ارسال کنند.

به گفته یکی از کاربران مشکل یاد شده بیشتر در محلی رخ می‌دهد که آنتن شبکه‌ی موبایل در آن نقطه ضعیف باشد. بدین شکل که دوربین نمی‌تواند از ارتباط میان شبکه‌ی موبایل و دوربین مطمئن شود و به همین دلیل استفاده از دوربین موبایل قطع می‌گردد.

راه حلی موقتی که برای این مشکل توسط بسیاری از کاربران استفاده می‌شود این است که آنها پیکسل 2 خود را در «حالت پرواز» قرار داده و سپس عکس برداری می‌کنند.

البته این راه حل نیز برای بسیاری از کاربران مفید واقع نشده و آنها بطور کلی قادر نیستند از دوربینشان استفاده کنند. پاک کردن کش اپلیکیشن دوربین یا بالا آوردن موبایل در «safe mode» نیز از دیگر از راه حل ‌های موقتی برای این مسئله به شمار می‌رود. حال باید دید ارسال به روز رسانی بعدی می‌تواند به مشکلات این گوشی پایان دهد یا خیر؟

 

تماشا کنید: دوربین پیکسل 2 گوگل زیر نور LED و فلورسنت رفتار عجیبی دارد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان