شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شد

با وجود بازار نامتعادل و بسته بودن شرایط فروش بسیاری از شرکت های خودرویی، شرایط فروش مدیران خودرو با موعد تحویل فوری و ۴۵ روزه منتشر شد

شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شد

با وجود بازار نامتعادل و بسته بودن شرایط فروش بسیاری از شرکت های خودرویی، شرایط فروش مدیران خودرو با موعد تحویل فوری و 45 روزه منتشر شد.
در حالی که بسیاری از شرکت های خودرویی و واردکنندگان رسمی در شرایط نا مساعد اقتصادی فروش محصولات خود را متوقف و یا با بهانه های مختلف اعلام تعلیق فعالیت و یا حتی خروج در ماه های آتی را داشته اند، شرکت مدیران خودرو با هدف ایجاد تعادل و عرضه بدون وقفه محصولات خود در بازار اقدام به عرضه محصولات خود با شرایط فروش کرده است.
بر این اساس کلیه محصولات برند MVM مدیران خودرو در کلیه نمایندگی ‌های مجاز مدیران خودرو در حال ثبت نام و عرضه هستند. شرایط جاری برای خودرو ایکس 33 اس اسپرت با قیمت قطعی 96 میلیون تومان و موعد تحویل سی روزه در دسترس مشتریان است. شرایط فروش خودرو پرطرفدار ایکس 22 نیز با قیمت قطعی 69 و پانصد میلیون تومان در مدل دنده ایی و قیمت قطعی 83 میلیون و ششصد هزار تومان برای مدل اتوماتیک اکسلنت اسپرت و با موعد تحویل 45 روزه در دسترس مشتریان خواهد بود. خودرو پرطرفدار و محبوب 315 نیز با دو شرایط نقدی و اقساطی (شرایط شرکت وفا) و با قیمت قطعی 57 میلیون پانصد هزار تومان و با موعد تحویل فوری برای مشتریان محیا شده است و در نهایت خودرو 110 اسپرت دو رنگ نیز با قیمت قطعی 41 میلیون و نهصد هزار تومان با شرایط نقدی و اقساطی و دوره های بازپرداخت 12، 18 و 24 ماهه و با موعد تحویل فوری در حال ثبت نام است. علاقه مندان می‌ توانند با مراجعه به نمایندگی های سراسر کشور ضمن اطلاع از شرایط فروش مدیران خودرو نسبت به تکمیل وجه و نهایی کردن خریدی خود اقدام نمایند.
‏X22 از پیشرانه اقتصادی 4 سیلندر دو میل سوپاپ (16 سوپاپ) 1497 سی سی تنفس طبیعی به قدرت 105 اسب بخار و کشتاور 135 نیوتون.متر بهره می گیرد که بر اساس سفارش مشتری دو گیربکس چهار سرعت اتوماتیک و پنج سرعت دستی برای آن در دسترس است.ام وی ام X22 مجهز به کیسه هوا برای سرنشینان جلو، مانیتور 8 اینچی لمسی، ورودی USB، قابلیت پخش MP3، بلوتوث، 4 بلندگو، کروز کنترل، سنسور پارک در عقب، دوربین عقب، سانروف، روکش چرمی صندلی ها، رینگ 16 اینچی آلومینیومی، تهویه الکتریکی و آینه های برقی جانبی است.
‏X33S به یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 1971 سی سی مجهز است. این موتور توانایی تولید 134 اسب بخار قدرت در 5750 دور در دقیقه و 180 نیوتن متر گشتاور در 4300 دور در دقیقه را دارد. از جمله امکانات این شاسی بلند می توان به رینگ های 17 اینچی، سنسور پارک، روکش چرمی صندلی ها، تنظیم صندلی راننده در 6 جهت، تنظیم برقی آینه کناری، تهویه مطبوع خودکار، کروز کنترل، سانروف، مه شکن جلو و عقب، قابلیت پخش MP3، چهار بلندگو، صفحه نمایش 8 اینچی لمسی، ورودی iPad و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان اشاره کرد.‏MVM 110S به یک موتور 3 سیلندر 12 سوپاپه با قدرت 68 اسب بخار و گشتاور 93 نیوتن متر مجهز بوده و حداکثر سرعت آن 150 کیلومتر بر ساعت است.
از جمله امکانات ام وی ام 110 اس مدل Luxury می توان به قفل مرکزی، شیشه بالابر برقی برای هر 4 درب، فرمان هیدرولیک، درب های تقویت شده، زیرپایی، چراغ رانندگی در روز، صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی، رینگ های آلومینیومی به علاوه آینه های جانبی برقی، سنسور پارک، گرمکن شیشه عقب، برف پاک کن شیشه عقب و ... اشاره کرد.‏MVM 315 از پیشرانه ای 1500 سی سی 4 سیلندر برخوردار است. این موتور کوچک بنا بر مشخصات رسمی، 107 اسب بخار توان خروجی دارد و حداکثر گشتاور آن 140 نیوتن متر بودشرایط فروش مدیران خودروعلاقه مندان می‌ توانند جهت اطلاع بیشتر از شرایط فروش مدیران خودرو به وبسایت رسمی این شرکت مراجعه نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان