از کجا بفهمیم موی کوتاه بهمون میاد یا نه؟

برای تشخیص اینکه موی کوتاه برای شما مناسب است یا نه یک روش قابل اعتماد وجود دارد که مشخص میکند آیا شما با موی کوتاه زیباتر هستید یا موی بلند.

از کجا بفهمیم موی کوتاه بهمون میاد یا نه؟

موی کوتاه به من میاد یا موی بلند؟

بسیاری از خانم ها هستند که به موی کوتاه علاقه دارند اما ریسک نمیکنند زیرا میترسند موهایشان را کوتاه کنند و زشت شوند, تشخیص اینکه موی کوتاه به شما میاید یا نه خیلی راحت است با یک روش ساده متوجه میشوید با موی کوتاه قشنگ میشوید یا نه.

کوتاهی مو زنانه

موی کوتاه به چه کسانی می آید؟

برای تشخیص اینکه موی کوتاه به شما می آید یا نه باید از روش 2/25 استفاده کنید, این روش کاملا ثابت شده است و برای انجام آن به یک مداد و خط کش نیاز دارید. به این صورت که مداد را افقی زیر چانه تان قرار دهید و خط کش را عمودی زیر گوش قرار دهید طوری که زاویه 90 درجه باشد.

خط کش را از زیر گوش تا مداد اندزه بگیرید اگر حاصل آن کمتر از 2/25 اینچ یعنی 5/5 سانتی متر بود موی کوتاه برای شما مناسب است اما اگر عدد به دست آمده بیشتر از این مقدار بود موی کوتاه برای شما مناسب نیست و بهتر است موهایتان را بلند نگه دارید.

کوتاه کردن مو

موی کوتاه برای چه فرم صورتی مناسب است؟

این روش را حتی آرایشگران نیز یک روش قابل اعتماد میدانند و بر حسب آن موی خانم ها را کوتاه میکنند. شما هم این روش را انجام دهید تا بدانید با موی کوتاه زیباتر هستید یا موی بلند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان