همایون:ممنوع الکاری حق ما نبود

محمدعلی تبریزیان با نام هنری همایون؛ بازیگر پیشکسوت سینما، برای اولین بار پس از چهل سال سکوت ناگفته هایی از فردین، بهروز وثوقی، ناصر ملک مطیعی پوری بنایی و ۴۰ سال ممنوع الکاری و دوری از سینما گفت.

همایون:ممنوع الکاری حق ما نبود

محمدعلی تبریزیان با نام هنری همایون؛ بازیگر پیشکسوت سینما، برای اولین بار پس از چهل سال سکوت ناگفته هایی از فردین، بهروز وثوقی، ناصر ملک مطیعی پوری بنایی و 40 سال ممنوع الکاری و دوری از سینما گفت.

به گزارش  رسیده،،همایون در خصوص بهروز وثوقی گفت: بهروز وثوقی اولین فیلمش را با من بازی کرد و او در تمامی این سالها در آرزوی بازگشت به ایران زنده مانده است.

محمدعلی تبریزیان با نام هنری همایون، متولد سال 1316، بازیگری را در سالهای پایانی دهه 30 و با فیلم هایی مانند داماد میلیونر و بی ستاره ها آغاز کرد و تا سال 57 در بیش از صد فیلم سینمایی حضور داشت. تپلی، دنیای آبی، باباخالدار، آقای جاهل، شاهرگ و شورش از جمله فیلم های کارنامه هنری همایون به حساب می آید. همایون برای بازی در فیلم تپلی توانست جایزه سپاس و همچنین جایزه فروغ فرخزاد را به خود اختصاص بدهد. فعالیت همایون در سینما در سال 57 متوقف شد و او از آن سال تا به امروز در حرفه ای دیگر غیر از بازیگری مشغول به کار است.

 ویدئوی کامل گفتگوی کافه تماشا با همایون بازیگر سینما، ساعت 20 پنج شنبه 28 تیرماه در سایت tamasha.com منتشر می شود.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان