اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی

اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی
بسیاری از خانم های باردار در فصل تابستان از گرما به‌شدت شکایت می‌کنند. گرمای هوا بارداری را با مشکلاتی روبرو کرده و سبب می‌شود بعضی از خانم ها نشستن زیر باد کولر را به پیاده‌روی و فعالیت‌های بیرون از خانه ترجیح دهند. این زمان فرصت مناسبی برای یادگیری و آموختن مطالب تازه است. اگر جزو این دسته از خانم های باردار هستید به شما توصیه می‌کنیم که برای شروع یادگیری یا تقویت زبان انگلیسی از اپلیکیشن های پیشنهادی ما کمک بگیرید. به‌این‌ترتیب می‌توانید از وقت آزاد دوران بارداری استفاده کرده و قبل از تولد فرزندتان مطالب تازه‌ای بیاموزید.

 اپلیکیشن LearnEnglish Grammar برای آموزش قواعد زبان انگلیسی

  • سیستم عامل: اندروید، IOS
  • قیمت: رایگان
  • حجم: 74 مگابیت
اگر می‌خواهید انگلیسی را به‌صورت حرفه‌ای و بر اساس قواعد درست و اصولی از طریق اپلیکیشن تلفن همراه یاد بگیرید، این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنید. Learn English Grammar یک اپلیکیشن مفید است که به‌منظور تقویت گرامر زبان انگلیسی طراحی‌شده است. در این اپلیکیشن 12 موضوع گرامری توسط 20 فعالیت مختلف موضوعی به زبان آموزان آموزش داده می‌شود. ضمن اینکه طیف وسیعی از زبان آموزان از افراد مبتدی تا پیشرفته می‌توانند از این اپلیکیشن مفید استفاده کنند. ضمن اینکه مطالب آموزشی برای سطوح مختلف طبقه‌بندی شده­اند. انجام تمرینات روزانه با این اپلیکیشن، ساده و ممکن است و حتی هنگامی‌که سوار اتوبوس یا مترو هستید هم می‌توانید از این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.
  
اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی


 یادگیری لغات زبان انگلیسی با اپلیکیشن Memrise

  • سیستم‌عامل: اندروید، IOS
  • قیمت:رایگان
  • حجم: 160 مگابیت
اگر در این فکر هستید که در دوران بارداری واژه‌های انگلیسی بیشتری یاد بگیرید و دایره لغات زبان انگلیسی­تان را گسترش دهید، این اپلیکیشن را نصب کنید. نکته جالب در مورد اپلیکیشن Memrisاین است که با روش‌های ابتکاریِ جالب و سرگرم‌کننده، لغات جدیدی را به شما می‌آموزد و به‌این‌ترتیب مانند بعضی از کلاس­های آموزش زبان انگلیسی، خسته‌کننده نیست. علاوه بر این به شما یاد می‌دهد که چطور به شیوه صحیحی لغات را به کار ببرید و در جملات قرار دهید. یکی دیگر از مزایای اپلیکیشن Memrise این است که می‌توانید در زمانی که به اینترنت متصل نیستید هم از این اپلیکیشن استفاده کنید. بدین ترتیب بدون نیاز به اینترنت هم قادر هستید تمرینات زبان انگلیسی را دنبال کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Memrise

 

اپلیکیشن Rosetta Stone، متد جدید برای آموزش زبان انگلیسی

  • سیستم‌عامل: اندروید، IOS

  • حجم: 101 مگابیت

  • قیمت:رایگان
یکی از مشهورترین روش‌ها برای آموزش زبان انگلیسی Rosetta Stone است که در مقایسه با سایر روش‌ها، شیوه متفاوتی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این Rosetta Stone تمریناتی دارد که به شما کمک می‌کند لغات کلیدی را قبل از یادگیری جملات طولانی و اصطلاحات، بیاموزید. برای مثال در مراحل اولیه Rosetta Stone به شما سه کلمه زن، مرد و پارک را از طریق تصاویر می‌آموزد. سپس در جمله ساده‌ای نشان می‌دهد که یک زن و یک مرد در پارک نشسته‌اند. در اینجا شما معنی کلمه نشستن را هنوز نمی‌دانید اما می‌توانید آن را حدس بزنید. درنتیجه می‌توانید بسیاری از لغات انگلیسی را به این شیوه یاد بگیرید و فقط به زبان مادری‌تان وابسته نباشید.

اپلیکیشن زبان انگلیسی Rosetta Stone

 
  
 اپلیکیشن Duolingo برای آموزش زبان انگلیسی به مبتدی‌ها

  • سیستم‌عامل: اندروید، IOS
  • حجم:  66 مگابیت
  • قیمت:رایگان
این اپلیکیشن طوری طراحی‌شده که در مدت‌زمانی کوتاه، زبان انگلیسی را از مراحل ابتدایی به شما آموزش می‌دهد. ابتدا مشخص می‌کنید که سطح شما مبتدی، متوسط یا پیشرفته است. بر این اساس اپلیکیشن درس‌های متنوعی را با تصاویر رنگارنگ به شما آموزش می‌دهد. حتی اگر فکر می‌کنید زبان انگلیسی شما در حد بسیار مبتدی است بازهم مأیوس نشوید و با نصب این اپلیکیشن، یادگیری زبان انگلیسی را از سر بگیرید چون روش بسیار مؤثری است.
هر درس اپلیکیشن Duolingo حدود 7 کلمه جدید را به شما می‌آموزد که بر اساس موضوع مشخصی است. ازآنجاکه یکی از مشکلات آموزش زبان آموزان فراموشی لغات یاد گرفته‌شده است، این اپلیکیشن برای حل این مشکل هم تدبیری دارد. به این صورت که هرچند وقت یک‌بار دروس قبلی را مرور می‌کند تا در حافظه بلندمدت شما کاملاً ثبت شوند. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید در مدت سه ماه زبان انگلیسی را بیاموزید و از بابت حضور در کلاس استرس و نگرانی نداشته باشید. دوران بارداری فرصت خوبی است تا این امکان یادگیری را از دست ندهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان