قیمت و مشخصات ب‌ام‌و M۲ کامپتیشن جدید

بله قطعاً خریداران می‌توانند یک ب‌ام‌و M۲ کارکرده را بخرند اما چرا وقتی می‌توانید مدل جدید کامپتیشن را بخرید پول خود را صرف خرید نسخه‌ای کم‌توان‌تر کنید؟ پیشرانه ۶ سیلندر بای توربوی گرفته شده از M۳ و M۴ قدرت ۴۰۵ اسب بخاری داشته و به‌صورت استاندارد به یک گیربکس ۶ سرعته دستی متصل شده است

قیمت و مشخصات ب‌ام‌و M2 کامپتیشن جدید

بله قطعاً خریداران می‌توانند یک ب‌ام‌و M2 کارکرده را بخرند اما چرا وقتی می‌توانید مدل جدید کامپتیشن را بخرید پول خود را صرف خرید نسخه‌ای کم‌توان‌تر کنید؟ پیشرانه 6 سیلندر بای توربوی گرفته شده از M3 و M4 قدرت 405 اسب بخاری داشته و به‌صورت استاندارد به یک گیربکس 6 سرعته دستی متصل شده است. شما می‌توانید این نسخه را با قیمت 58900 دلار بخرید اما واضح است که انتخاب آپشن ها باعث افزایش قیمت می‌شود.


اولین ویژگی سفارشی این خودرو رنگ بدنه است. M2 کامپتیشن به‌صورت استاندارد با رنگ سفید آلپاین عرضه می شود اما چهار رنگ سفارشی مشکی، آبی، نقره‌ای و نارنجی نیز در دسترس هستند. دو نوع رینگ نیز با اندازه‌های 19 اینچی در دسترس هستند که هزینه‌ای را شامل نمی‌شوند.


در کابین M2 کامپتیشن شاهد پوشش چرم داکوتای مشکی استاندارد با دوخت‌های آبی یا نارنجی و تریم مشکی براق با عناصر کرومی و فیبر کربنی هستیم. از نظر پکیج‌ها باید به پکیج اجرایی 1200 دلاری اشاره کرد که دارای تجهیزاتی همچون شارژ بی‌سیم و وای فای هات اسپات، اطلاعات محدودیت سرعت، چراغ‌های جلوی کاملاً LED و نوربالای خودکار می‌باشد.


آپشن های فوق‌العاده زیادی برای این محصول ب‌ام‌و تدارک دیده نشده اما آن‌هایی هم که در دسترس هستند گران به نظر می‌رسند. مونروف قیمت 1050 دلاری داشته درحالی‌که پکیج M راننده متشکل از کلاس یک‌روزه رانندگی پرفورمنس با مربی 2500 دلار قیمت دارد. همچنین گیربکس دوکلاچه 7 سرعته نیز بهای قابل‌توجه 2900 دلاری را نشان می‌دهد. نهایتاً باید به پوشش مرکزی رینگ‌ها با لوگوی ب‌ام‌و M اشاره کنیم که 20 دلار به قیمت خودرو می‌افزاید.


با سفارش تمامی آپشن های جانبی قیمت یک دستگاه ب‌ام‌و M2 کامپتیشن به 67120 دلار می‌رسد که شامل 995 دلار هزینه تحویل نیز می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان