الکساندر پلیش، مدیر پورشه تایید کرده است که ثبت سفارش برای این خودرو در ماه گذشته شروع شده و تعداد قابل توجه‌ای نیز از آن استقبال به عمل آمده است.

پلیش در مورد استقبال خریداران گفته است:

“از زمان شروع ثبت سفارش برای این خودرو عکس العمل خریدارن بسیار عالی بوده است و آنها از خرید این خودرو بسیار هیجان زده شده‌اند”.

“تاریخ پورشه با یک خودرو برقی در سال 1898 شروع شده که به ما در این راه بسیار انگیزه داد اگرچه مشکلات زیادی در آن وجود داشت اما این نشان می‌دهد که شرکت ما از گذشته تا به حال با خودرو‌های الکتریکی سرو کار داشته است و در حال حاضر نیز می خواهیم از تجربیات و آموخته‌هایی که در گذشته توانستیم بدست آوریم در جهت ساخت یک خودرو تراز اول استفاده نماییم.”

PORSCHE TAYCAN

” ما بسیار مشتاق هجده ماه آینده هستیم زیرا با توسعه و رونمایی نهایی این خودرو سوپراسپرت برقیمی توانیم آن را به بهترین شکل به دست خریداران برسانیم تا بتوانیم مشتریان این مدل را راضی نگه داریم اگرچه در حال حاضر مشتریان با مسئولین فروش ما تماس میگیرند و درخواست تقدم در تحویل خودرو را خواستاراند این نشان می دهد آنها از تحویل این خودرو بسیار مشتاق هستند”.

مشخصات و جزئیات دقیق در رابطه با این مدل خودرو هنوز تایید نشده است اما انتظار می رود با دو موتور الکتریکی که قادر به تولید بیش از 450 کیلووات قدرت می‌باشد بتواند 0 تا 100 کیلومتر را در کمتر از 3٫5 ثانیه طی کند.

طبق اخبار منتشر شده، این خودرو الکتریکی اسپورت، طبق آزمایشات انجام شده توسط NEDC توانایی طی مسافت بیشتر از 500 کیلومتر را دارد البته طبق قوانین جدید WLTP ممکن است تغییراتی در این زمینه صورت پذیرد.