جزئیات کشته شدن جوان ۲۵ ساله در تجمعات کرج

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به کشته شدن یک جوان مذکر ۲۵ ساله در تجمعات جمعه شب کرج گفت: به جز این مورد که پرونده آن توسط عوامل انتظامی، امنیتی و قضایی در دست بررسی است به افراد حاضر در تجمعات آسیبی وارد نشده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به کشته شدن یک جوان مذکر 25 ساله در تجمعات جمعه شب کرج گفت: به جز این مورد که پرونده آن توسط عوامل انتظامی، امنیتی و قضایی در دست بررسی است به افراد حاضر در تجمعات آسیبی وارد نشده است.

خیرالله ترخانی، ضمن تایید خبر کشته شدن یک نفر در تجمعات اخیر کرج گفت: این فرد مذکر و 25 ساله بود و با شلیک گلوله از درون جمعیت جان خود را از دست داد.

ترخانی به دیدار با خانواده این فرد اشاره و خاطرنشان کرد: قاتل هنوز شناسایی نشده و با بررسی دوربین‌های موجود در محل حادثه و اطلاعات عوامل امنیتی و انتظامی مشغول پیگیری موضوع هستیم.

وی ادامه داد: در طول این مدت نیروهای نظامی و انتظامی هیچ گلوله‌ای شلیک نکرده‌اند و سعی کرده‌اند با خویشتن داری افراد حاضر در تجمعات را به آرامش دعوت کنند اما این اتفاق رخ داده و در حال بررسی هستیم تا بدانیم چه کسی اقدام به تیراندازی کرده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در واکنش به انتشار اخباری از آسیب دیدن یک زن و وخامت حال وی اعلام کرد: غیر از جوان 25 ساله‌ای که جان خود را از دست داد مورد دیگری از آسیب دیدن افراد حاضر در تجمعات گزارش نشده است؛ ضمن اینکه چند نفر از مأموران نیز صدمه‌های سطحی و بیشتر از سطحی دیده‌اند که درمان شده و یا درمان خواهند شد.

این مسئول در خصوص فراخوان‌هایی که به منظور اعتراض به گرانی در مسجد جامع رجایی‌شهر داده شده است نیز گفت: اگر این اعتراض در فضای مسجد باشد نیازی به مجوز ندارد و مسئولیت آن با هیئت امنای مسجد است اما اگر به بیرون کشیده شود غیرقانونی است.

ترخانی افزود: با توجه به اقدامات مخالفان و معاندان در روزهای اخیر ما به هیچ تجمعی مجوز نداده و نمی‌دهیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت کرج و اشتهارد نیز اعلام کرد: این دو شهر شب گذشته وضعیت آرامی را پشت سر گذاشتند و در سایر مناطق استان هم گزارشی از درگیری، تجمع و اغتشاش نداشتیم.

این مسئول در پایان از شهروندان خواست تا بهانه‌ای به دست معاندین ندهند و خاطرنشان کرد: دولت و نظام به فکر حل و فصل مسائل اقتصادی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان