علائم کبد چرب در صورت چیست؟

کبد چرب از جمله بیماری های خاموشی است که ممکن است علائم آن به وضوح ظاهر نشوند. اما باید بدانید که علائم کبد چرب روی صورت و پوست چه خواهد بود؟

یکی از بیماری های شایعی که امروزه بر اثر سبک زندگی و تغییر رژیم غذایی افراد گسترش پیدا کرده است، بیماری کبد چرب است. بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که وضعیت کبد نه تنها عوارضی برای وضعیت سلامتی آن ها خواهد داشت، بلکه به صورت جدی روی ظاهرشان نیز تاثیر گذار خواهد بود! آیا می دانید که اگر کبد شما چرب باشد، این می تواند علائمی را روی صورت و پوست منعکس کند؟

علائم کبد چرب در صورت

علائم کبد چرب روی صورت

علائم مختلفی می توانند بر روی صورت و پوست شما ایجاد شوند. اما باید بدانید که در یک جمله می توان گفت که ظاهر صورت شما خوب نخواهد بود. در اینجا مهمترین عوارض کبد چرب روی صورت را ذکر می کنیم:

  • کبودی های دایره ای زیر چشم
  • رنگ پریدگی صورت
  • رگ های خونی شکسته شده بر روی صورت
  • آکنه های روزاسه روی گونه ها و چانه
  • رنگدانه قهوه ای بر روی پوست صورت
  • صورت پف کرده

 

بهبود علائم کبد چرب روی صورت

چیزی که به طور وضوح در درمان کبد چرب می توان دید، این است که پوست صورت پس از مصرف داروهای گیاهی، مکمل ها و یا تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی به مرور بهبود خواهد یافت. علت تاثیر کبد چرب بر روی پوست صورت، عدم حذف سموم زاید از خون توسط کبد خواهد بود که باعث التهاب در پوست می شود. اگر پس از انجام دوره درمان کبد چرب، بهبودی در علائم مشاهده نکردید؛ لازم است با یک دکتر پوست مشورت نمایید. ممکن است بنا بر تشخیص دکتر، استفاده از داروهایی نیز لازم باشد تا عوارض موجود در پوست صورت بهبود یابند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان