زن شیک پوش فوق لیسانس، سارق شمال تهران!!

زن ۳۰ ساله‌ای که با خودروی ریو محتویات خودرو‌ها را در شمال تهران به سرقت می‌برد، دستگیر شد.

زن شیک پوش سارق محتویات خودروهای شمال تهران به دام افتاد + عکس

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی وصول چندین شکایت در هفته‌های گذشته به معاونت عملیات کلانتری 124 قلهک مبنی بر اینکه خودرو‌های خود را در خیابان‌های محدوده قلهک پارک کرده بودند و به هنگام مراجعه متوجه به سرقت رفتن محتویات آن شدند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

در بررسی یکی از این پرونده‌ها ماموران متوجه می‌شوند خانمی در ساعت 12 ظهر دوشنبه هفته گذشته از خودروی ریو پیاده و به سمت خودروی 206 می‌رود که در خیابان شریعتی نرسیده به پارک وی پارک بوده و پس از بازکردن خودرو وسایل آن را به سرقت می‌برد و با خودرویش متواری می‌شود.

زن شیک پوش سارق محتویات خودروهای شمال تهران به دام افتاد + عکس

پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی متهمه در منزلش در دیباجی جنوبی دستگیر شد. در منزلش تعداد 70 عدد عینک آفتابی اوریجینال، 40 برگ مدارک‌های خودرو شامل بیمه نامه و کارت خودرو، 25 عدد عابر بانک و مقادیری طلاجات به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان و بدلیجات و دسته کلید‌های بسیاری کشف شد.

در تحقیقات تکمیلی از متهمه در کلانتری بیان داشت مجرد و دارای مدرک کارشناسی ارشد است و سابقا در بیمارستانی در شمال تهران کار می‌کرده و به صورت تنها در منزلی که پدرش برای او تهیه کرده زندگی می‌کند. 5 ماهی است با خودروی ریو خود در ساعات ظهر حین پرسه زنی از خودرو‌های پارک شده سرقت می‌کرده است و زمانی که داخل خودرو می‌رفت وسایلی که در آن بود اعم از وجوه نقد، مدارک شخصی و زینتی را به سرقت می‌برد.

زن شیک پوش سارق محتویات خودروهای شمال تهران به دام افتاد + عکس

در یکی از سرقت‌ها متهمه در خودروی سمندی را باز می‌کند و وقتی بیمه نامه خودرو را می‌بیند متوجه می‌شود مالک، خودروی خود را جلوی آپارتمان محل سکونتش پارک کرده و کلید خانه اش را نیز در خودرو جا گذاشته است. برای اطمینان از عدم حضور مالک در منزلش زنگ واحد را می‌زند و پس از آن که کسی جوابگو نبود با بازکردن در ساختمان به طبقه سوم می‌رود و با اندختن کلید وارد خانه می‌شود و یک کیف مردانه که که داخل آن مدارک شخصی، مقادیری دلار و یورو بود را از جلوی آینه ورودی واحد بر می‌دارد و متواری می‌شود.

ضمنا متهمه در شگردی دیگر پس از سرقت مدارک خودرو ساعاتی بعد با مالکان تماس می‌گرفت و بیان می‌کرد مدارکتان را در خیابان پیدا کرده ام و می‌خواهم به شما تحویل بدهم. مالباختگان نیز با توجه به وضعیت ظاهری متهمه و نحوه صحبت کردنش به او شک نمی‌کردند و بنا به درخواستش برای پیدا شدن مدارک به او مبلغی به عنوان شیرینی می‌دادند.

زن شیک پوش سارق محتویات خودروهای شمال تهران به دام افتاد + عکس

سرهنگ ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: متهم یک فقره سابقه سرقت محتویات خودرو نیز دارد که به زندان نیز رفته بود. در تحقیقات اولیه به 35 فقره سرقت اعتراف و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد. ضمن آن که با توجه به اظهارت سارق مبنی بر اینکه بیشتر سرقت‌ها را از خودرو‌هایی می‌کرده که در آن باز بوده و رانندگان به هنگام خروج فراموش می‌کردند آن را قفل کنند، از این رو لازم است شهروندان توجه لازم را داشته باشند تا خودرویشان طعمه قرار نگیرد.

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان