دانشگاه آزاد: پایان نامه کپی بود

مدرک دانشگاهی شهردار کرج باطل شد!

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت:بعد از فارغ تحصیلی گزینه منتخب شورا، نامه‌ای محرمانه از یکی از ارگانها با محوریت کپی بودن موضوع پایان‌نامه فرد نامبرده به دانشگاه ارسال شد که این موضوع در کمیته تخصصی جهت بررسی مطرح گردید

محمدحسن برهانی‌فر گفت: بعد از فارغ تحصیلی گزینه منتخب شورا، نامه‌ای محرمانه از یکی از ارگانها با محوریت کپی بودن موضوع پایان‌نامه فرد نامبرده به دانشگاه ارسال شد که این موضوع در کمیته تخصصی جهت بررسی مطرح گردید.

به گزارش فارس، وی افزود: بررسی‌های اولیه در کمیته انضباطی و بدوی مشخص شد موضوع پایان‌نامه گزینه منتخب شورای شهر، قبلاً تحت عنوان یک طرح دریکی از مناطق شهرداری کرج اجرایی شده است.

به گفته سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی البرز، علت اخذ تأییدیه موضوع این پایان‌نامه عدم ثبت این موضوع در سایت علمی «ایران داک» بوده است، چراکه پیش‌ از این به‌عنوان یک طرح اجراشده است نه یک مقاله علمی.

برهانی‌فر بابیان اینکه یک ارگان وابسته به شهرداری تکراری بودن مطلب پایان‌نامه شهردار کرج را به دانشگاه ارسال کرد، یادآور شد: کمیته تخصصی دانشگاه نیز کپی بودن موضوع پایان‌نامه را تأیید و اعلام کرده است.

وی تأکید کرد: کمیته انضباطی مدرک دانشجو نامبرده را باطل کرده و بعد از ابلاغ، دانشجو فرصت اعتراض را خواهد داشت و در کمیته مربوطه اعتراض وی موردبررسی قرار خواهد گرفت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی البرز در پایان خاطرنشان کرد: دانشجوی نامبرده می‌تواند بار دیگر واحد پایان‌نامه را اخذ کرده و با ارائه موضوع جدید به تحقیقات خود ادامه دهد و در جهت اتمام تحصیلات تکمیلی خود در موعد مقرر دانشگاه به دفاع از پایان‌نامه خود بپردازد.

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان