خواص لیموترش یخ زده برای پوست

لیموترش در طول قرن ها برای کمک به بهبود بسیاری از بیماری های مختلف پوستی و بدن شناخته شده است. اما محققان در یافته های جدید به قدرت و خواص لیموترش یخ زده یا منجمد برای پوست پی برده اند.

آیا لیموترش یخ زده برای پوست مناسب است؟ امروزه خواص بسیار زیاد لیموترش بر هیچ کس پوشیده نیست. موارد و نحوه مصرف لیموترش نیز گستردگی بسیار زیادی پیدا کرده است. اما بسیاری از افراد متخصص در حوزه رستوران داری و تغذیه، کل لیموترش را بدون دور ریز استفاده می کنند. برای این کار لیموترش تازه را کاملا شسته و تمیز می کنند و پس از خشک کردن درون کیسه شفافی در فریزر قرار می دهند تا منجمد شود. سپس آن را رنده کرده و یا از عصاره آن استفاده می کنند.

جالب است بدانید که عصاره لیموترش تنها سلول های سرطانی بدخیم را از بین می برد و بر سلول های سالم تاثیر نمی گذارد. حقیقت دیگر اینکه لیموترش دارویی  معجزه آسا برای کشتن سلول های سرطانی و 10،000 برابر قوی تر از شیمی درمانی خواهد بود.

خواص لیموترش یخ زده

طعم دهنده ضد سرطان غذا و نوشیدنی

پژوهشهای علمی مهم در جهان،  وجود حدود 22 عامل ضد سرطانی را در لیمو ثابت کرده است. سعی کنید همیشه لیموترش های تازه و سنگین و فاقد هرگونه لک های سیاه را انتخاب نمایید. از تکه های رنده شده آن می توانید برای طعم دهی بستنی، ماکارونی، ماهی، انواع خورشت، انواع سالاد، انواع نوشیدنی و .... بهره بگیرید. هنگامی که شما از پوست لیموترش و همچنین آب لیموترش استفاده می کنید، 5 تا 10 برابر بیشتر از ویتامین های آن بهره مند خواهید شد. بنابراین به جای دور ریختن پوست های لیموترش، از آن ها برای حفظ و بهبود سلامتی خود استفاده کنید.

 

خواص لیموترش یخ زده برای پوست

 

از بین بردن چروک ها

نصف لیموترش یخ زده را رنده کرده و آن را با یک قاشق چای خوری از عسل مخلوط کنید. نصف قاشق چای خوری روغن بادام اضافه کرده و سپس خوب مخلوط کنید. بخ مدت 20 دقیقه روی پوست صورت استفاده کرده و سپس با آب ولرم شسته و با یک حوله نرم خشک کنید! پس از استفاده و به مرور زمان تاثیر آن را روی چروک های پوست صورت مشاهده خواهید کرد.

 

از بین بردن جوش و آکنه

نصف لیموترش یخ زده را رنده کرده و آن را با یک قاشق چای خوری از عسل مخلوط کنید. اندکی دارچین به آن اضافه کرده و به مدت تقریبا یک ساعت روی پوست صورت قرار دهید. سپس با آب ولرم شسته و با یک حوله نرم خشک کنید! تقریبا سه بار در هفته این کار را انجام دهید. بهبود جوش و آکنه های روی پوست صورت را مشاهده خواهید کرد.

خواص لیموترش یخ زده

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان