کمپین زیبایی را باور کن؛ یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید

فرقی نمی‌کند که مرد باشید یا زن، همه‌ی ما بالاخره و به طریقی از مواد آرایشی استفاده می‌کنیم

کمپین زیبایی را باور کن؛ یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید

فرقی نمی‌کند که مرد باشید یا زن، همه‌ی ما بالاخره و به طریقی از مواد آرایشی استفاده می‌کنیم. موادی که گاهی اوقات انتخاب کردن بین‌شان واقعا سخت می‌شود. سؤال اینجاست که آیا واقعا براساس تجربه‌ی خودمان محصولات آرایشی را انتخاب می‌کنیم یا در نهایت فقط تیزرهای تبلیغاتی یا حرف‌های دیگران هستند که ما را به انتخاب یک گزینه از بین ده‌ها گزینه‌ی دیگر سوق می‌دهند؟

تبلیغات تلویزیون و استنباط جامعه از مفهموم زیبایی غالبا حول شخصیت‌هایی می‌گردد که با واقعیت منطبق نیست. باور نمی‌کنید؟ سری به سایت‌های مختلف در حوزه‌ی زیبایی بزنید. ویدئوها و تیزرها را ببینید. کدام‌یک از شخصیت‌هایی که می‌بینید شبیه ما هستند؟ آنچه همیشه در آخر محتواهای تبلیغاتی زیبایی می‌بینید مدل‌هایی هستند که خودشان هم با آنچه از آنها در اینستاگرام و تلویزیون می‌بینیم تفاوت زیادی دارند و از طرفی برای حفظ فاکتورهایی مثل لاغری، رنگ پوست و قیافه مجبورند تن به رژیم‌های غذایی افراطی، ده‌ها نوع محصولات آرایشی خاص و همین‌طور عمل‌های جراحی بدهند.

تغییر نگرش جهان نسبت به زیبایی

با وجود همه‌ی این چیزها، آینده کمی واقع‌بینانه‌تر به‌نظر می‌رسد و از همین حالا جنبشی به راه افتاده تا مردم خودشان را آن‌طور که هستند دوست داشته باشند یا حداقل از وجود خود شرمگین نباشند. شرکت‌های مختلفی هم از حوزه‌ی مد و لباس تا محصولات بهداشتی و آرایشی که فکر بازتری دارند به این سمت در حال حرکت‌اند و دیگر مدل‌هایشان را بیش از حد آرایش نمی‌کنند، به تصاویر کمتر دست می‌زنند و لباس‌ها و محصولاتی تولید می‌کنند که برای مردم عادی ساخته شده است. در بین این شرکت‌ها، تولیدکننده‌ی محصولات آرایشی الارو هم به چشم می‌خورد. خط تولید این برند فرانسوی برخلاف شایعات و تبلیغات، به هیچ وجه در ایران فعالیت نمی‌کند و تمامی مراحل تولید محصولات آن در کشور فرانسه انجام می‌شود.

کمپین زیبایی را باور کن

الارو تصمیم گرفته تا کمپینی با موضوع زیبایی و جنبشی واقع‌گرایانه برگزار کند. کمپینی که اسمش را گذاشته زیبایی را باور کن! در این کمپین مردم با ثبت اطلاعات اولیه می‌توانند راهنمایی و مشاوره‌های زیبایی از الارو بگیرند. راهنمایی‌هایی که برخلاف تبلیغات عمومی حوزه‌ی زیبایی جهان رویکردی واقع‌گرایانه داشته باشند تا خانم‌ها بتوانند علاوه بر افزایش دانش در زمینه‌ی محصولات مختلف، اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشند و خودشان را باور کنند.

بخش جالب جشنواره‌ی الارو اما هنوز مانده؛ افرادی که محصولات ویژه‌ی این کمپین الارو را بخرند و اطلاعات آن را در وبسایت الارو ثبت کنند در کنار نفر دیگر شانس برنده شدن یک سفر به پاریس را خواهند داشت. سفری که از کنار مناظر زیبای فرانسه مثل برج ایفل، موزه لوور، و رود سن می‌گذرد و سری هم به کارخانه‌ی الارو می‌زند. جایی که برنده‌های جشنواره می‌توانند با روند تولید محصولات آرایشی بهداشتی الارو با کیفیت از نزدیک آشنا شوند.

فراموش نکنید که حتی اگر محصولات الارو را تهیه نکردید با ثبت اطلاعات‌تان از راهنمایی‌های زیبایی این کمپین استفاده کنید و همین‌طور برنده‌ی یکی از 30 پکیج آرایشی ویژه‌ی مشترکین ایمیلی شوید. اگر شما هم به شرکت در این جشنواره علاقه‌مند شدید تنها کافی است که بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نمایندگی الارو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان