معرفی هتل آی زاگرب ؛ ۳ ستاره

هتلی که امروز آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد، هتل آی زاگرب (I Hotel)، در شهر زاگرب؛ پایتخت و یکی از شهرهای مهم کشور کرواسی قرار گرفته است

معرفی هتل آی زاگرب ؛ 3 ستاره

هتل آی زاگرب ؛ I Hotel

هتلی که امروز آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد، هتل آی زاگرب (I Hotel)، در شهر زاگرب؛ پایتخت و یکی از شهرهای مهم کشور کرواسی قرار گرفته است. این هتل 3 ستاره در یکی از بهترین منطقه های شهر زاگرب قرار گرفته است و دسترسی خوبی به اکثر مراکز خرید و جاذبه های شهر زاگرب را دارد. اگر قصد دارید تا در آینده ای نزدیک به کشور کرواسی و شهر زاگرب سفر کنید و بلیط پرواز به سمت این شهر را دارید و می خواهید تا هزینه های خود را مدیریت نمایید، در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر؛ خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله ی هتل آی زاگرب را تا دیدنی های زاگرب را معرفی و بررسی نماییم.

معرفی هتل آی زاگرب

خدمات رفاهی هتل آی زاگرب

هتل آی زاگرب دارای خدمات پذیرش 24 ساعته است و در هر زمانی که مسافری به این هتل مراجعه نمایند، می توانند به آسانی اتاقی که رزرو کرده بودند را دریافت نماید. پرسنل هتل همگی به زبان های کرواسیایی و انگلیسی صحبت می نمایند و مسافران هتل، می توانند به این زبان ها با آنان ارتباط برقرار کنند. می توانید در صورت نیاز از صرافی این هتل نیز استفاده نمایید.

در هتل آی زاگرب، مسافرانی که حیوان خانگی دارند نمی توانند آن را به همراه خود داشته باشند. از دیگر خدمات این هتل می توان به سرویس روزانه ی خدمات نظافت اتاق ها، سالن تلویزیون، روزنامه ی صبح، خدمات خشکشویی با هزینه ی اضافی و حمل بار می باشد. این هتل با توجه به 3 ستاره بودنش از خدمات رفاهی مناسبی برای زندگی برخوردار است و مسافران از آن راضی هستند. در این هتل می توانید از سرویس خودپرداز استفاده نمایید و با داشتن کارت بانکی اروپایی به راحتی پول خود را دریافت نمایید.

موقعیت هتل آی زاگرب

در این هتل استعمال دخانیات ممنوع است و برای آن فضای مخصوصی تعبیه نشده است. کلیه ی اتاق های این هتل 3 ستاره دارای دیوارهای ضد صدا هستند و همچنین اتاق مخصوص خانواده نیز در این هتل موجود است. از خدمات شاتل و اکسپرس این هتل استفاده نمایید.

خدمات بسته بندی بارهای مسافران نیز در این هتل انجام می گیرد. در این هتل در صورت نیاز در هنگام رزرو اتاق، درخواست اتاقی با گاوصندوق کنید. اگر در مدت زمان اقامتتان از خودروی شخصی استفاده می کنید باید این نکته را بدانید که، هتل دارای پارکینگ خصوصی در نزدیکی خود است و برای استفاده از آن نیاز به رزرو اختصاصی دارید.

در این هتل، در تمامی فضاهای عمومی و اتاق ها، مسافران و مراجعان امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان را دارند. برای پذیرش در این هتل ساعت 2 بعد از ظهر تا 8 عصر و برای خروج باید تا ساعت 7 صبح تا 11 ظهر اتاق را تحویل دهید. تمامی فضاهای عمومی این هتل مجهز به دوربین های مداربسته می باشند.

خدمات رفاهی هتل آی زاگرب

امکانات تفریحی هتل آی زاگرب

در این هتل 3 ستاره می توانید از گزینه های تفریحی مختلفی که هتل در اختیار مراجعین و مسافرین خود می گذارد، استفاده نمایید. نوشیدنی های خوش مزه و خوش طعمی همچون؛ چای، قهوه، شکلات داغ و آب میوه را در این هتل می توانید نوش جان نمایید. در این هتل مسافران می توانند از محیط سبز هتل و تراس آفتاب استفاده نمایید. می توانید صبحانه ی خود را در اتاقتان میل نمایید.

هتل

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل آی زاگرب دارای طراحی زیبا و راحت و تهویه ی مطبوع هوا هستند. هر کدام از اتاق های این هتل تلویزیون های صفحه تخت و ماهواره ای هستند. دستگاه تصفیه و تنظیم هوا که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند، تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت ماهوره ای، دستگاه پخش موزیک، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام، حوله ی تمیز و در کل امکاناتی مناسب دیگر، از جمله امکانات اتاق های این هتل می باشد.

امکانات تفریحی هتل آی زاگرب

اتاق های هتل

  • اتاق های استاندارد تریپل (Triple Room): مساحت این اتاق ها 33 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره و 1 تخت 1 نفره است. در این اتاق ها هم اینترنت بی سیم و هم سیمی و لوکال در صورتی که بخواهید برای شما ارائه می شود.
  • اتاق های دابل (Double Room): مساحت این اتاق ها 26 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره و یک مبل تختخواب شو است.
  • اتاق های سینگل (Single Room): مساحت این اتاق ها 25 متر است و دارای 1 تخت 1 نفره است.
  • اتاق های توئین (Twin Room): مساحت این اتاق ها 31 متر است و دارای 2 تخت 1 نفره و است.
امکانات اتاق های هتل

فاصله ی هتل آی زاگرب تا جاذبه های زاگرب

  • محله ی بالای شهر: فاصله ی هتل تا بالای شهر 1٫6 کیلومتر است که با ماشین 8 دقیقه و پیاده، 20 دقیقه زمان می برد.
  • پارک ماکسیمیر زاگرب: فاصله ی این پارک تا هتل 4 کیلومتر است که با ماشین 10 دقیقه زمان می برد.
  • سکوی چشم زاگرب: فاصله ی این بلندی تا هتل 1٫5 کیلومتر است که پیاده 18 دقیقه و با ماشین 8 دقیقه راه است.
  • میدان کینگ تومیسلاو: فاصله ی این میدان تا هتل 900 متر است که 11 دقیقه پیاده و 2 دقیقه با ماشین زمان می گیرد.
  • بازار دالکا: فاصله ی هتل با این بازار 3٫2 کیلومتر است که با ماشین 11 دقیقه و پیاده 15 دقیقه راه است.
  • خیابان لیکا: فاصله ی این هتل با خیابان لیکا، 3٫9 کیلومتر است که 11 دقیقه با ماشین و 44 دقیقه پیاده زمان می برد.
  • کلیسای جامع زاگرب: فاصله ی این هتل با کلیسای جامع، 1٫3 کیلومتر است که با ماشین 9 دقیقه و پیاده 17 دقیقه زمان می برد.
  • فرودگاه بین المللی زاگرب: فاصله ی هتل تا فرودگاه تنها 19٫9 کیلومتر است که با ماشین 22 دقیقه زمان می برد.
فاصله ی هتل آی زاگرب تا جاذبه های زاگرب

موقعیت هتل آی زاگرب

می توانید موقعیت مکانی هتل آی زاگرب را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کرواسی، زاگرب، خیابان روبیخا، شماره ی 2

Ul. Ive Robića 2, 10000, Zagreb,

منبع:booking.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان