چوب جادویی برابوس بر سر نسل جدید مرسدس G کلاس

همین چند روز پیش بود که برابوس اقدام به معرفی اسمارت فورتو کابریوی تیون شده با نام ۱۲۵R کرد. این تیونر مشهور آلمانی هم‌اکنون روی پروژه متفاوتی کار کرده است. برابوس از جمله اولین تیونرهایی است که کار روی G کلاس ۲۰۱۹ را شروع کرده است. نسخه‌ای که برای تیونینگ انتخاب شده از نوع G۵۰۰ جدید است که ارتقای پیشرانه را نیز تجربه نموده است.

چوب جادویی برابوس بر سر نسل جدید مرسدس G کلاس

همین چند روز پیش بود که برابوس اقدام به معرفی اسمارت فورتو کابریوی تیون شده با نام 125R کرد. این تیونر مشهور آلمانی هم‌اکنون روی پروژه متفاوتی کار کرده است. برابوس از جمله اولین تیونرهایی است که کار روی G کلاس 2019 را شروع کرده است. نسخه‌ای که برای تیونینگ انتخاب شده از نوع G500 جدید است که ارتقای پیشرانه را نیز تجربه نموده است.


این پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو هم‌اکنون 78 اسب بخار قدرت و 100 نیوتون متر گشتاور بیشتر داشته و حالا خروجی 493 اسب بخاری و گشتاور 710 نیوتون متری دارد. به لطف این قدرت بیشتر، مرسدس G کلاس تیون شده شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 5.7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت محدود شده 210 کیلومتر در ساعتی دارد.


جدای از افزایش قدرت پیشرانه، برابوس تصمیم گرفته روی ظاهر این شاسی‌بلند نمادین هم کار کند و هم‌اکنون طیف وسیعی از رینگ‌های جدید با ابعاد 20 تا 23 اینچی را ارائه می‌کند؛ اما آن چیزی که جلب‌توجه می‌کند ابعاد رینگ‌ها نیست بلکه کاپوتی سفارشی است که از فیبر کربن ساخته شده و ورودی هوای عملکردی روی آن تکمیل کننده مجموعه است.


عناصر فیبر کربنی متعددی در سراسر بدنه جعبه‌ای G کلاس بکار رفته است. این نسخه تیون شده هم‌اکنون دارای چراغ‌های LED روی سقف و اسپویلر عقب می باشد. برابوس با پرداخت مبلغ اضافی سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ را نیز ارائه می‌کند که دارای یک جفت خروجی کرومی در هر طرف می باشد. این سیستم اگزوز دارای حالت “رسیدن به خانه” برای کاهش صدا و همچنین حالت پرطنین‌تر اسپورت می باشد. به لطف فلاپ هایی که به‌طور فعال کنترل می‌شوند راننده می‌تواند بین دو حالت یاد شده یکی را انتخاب کند.


انتخاب‌های شخصی‌سازی داخل کابین اصلاً محدود نبوده و انواع مختلف چرم را می‌توان با تریم آلکانترا و فیبر کربن ترکیب کرد. همچنین پدال‌های آلومینیومی و حتی عناصر چوبی را نیز می‌توان در این بخش دید.


اگرچه این خودرو واقعاً شاخص می باشد اما باید اذعان کرد منتظر جادوی برابوس روی G63 جدید هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان