معرفی نسخهٔ تک‌نفرهٔ واندرهال ونیز

شرکت آمریکایی واندرهال که با ساخت خودروهای اسپرت سه‌چرخ لاگونا و ونیز به شهرت رسیده است، در گردهمایی موتورسیکلت Sturgis که هرساله در هفتهٔ اول ماه آگوست در داکوتای جنوبی برگزار می‌شود، نسخهٔ جدیدی از مدل ونیز را با نام ونیز اسپیداستر معرفی کرده است که ظرفیت حمل تنها یک نفر را دارد

معرفی نسخهٔ تک‌نفرهٔ واندرهال ونیز

شرکت آمریکایی واندرهال که با ساخت خودروهای اسپرت سه‌چرخ لاگونا و ونیز به شهرت رسیده است، در گردهمایی موتورسیکلت Sturgis که هرساله در هفتهٔ اول ماه آگوست در داکوتای جنوبی برگزار می‌شود، نسخهٔ جدیدی از مدل ونیز را با نام ونیز اسپیداستر معرفی کرده است که ظرفیت حمل تنها یک نفر را دارد. این مدل جدید که برای سفرها و گردش‌های تک‌نفره ساخته شده، از شیشهٔ جلوی کوتاه‌تر و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی منحصربه‌فردی برخوردار است.

تمامی نمونه‌های این خودرو در بیرون به رنگ نقره‌ای متالیک بوده و به‌صورت استاندارد به پوشش سمت سرنشین مجهز هستند. علاوه بر این، امکان سفارش خطوط مشکی‌رنگ روی بدنه نیز برای آن وجود دارد. تغییرات بزرگ‌تر اما در کابین خودرو اعمال شده است زیرا همان‌طور که گفته شد، ونیز اسپیداستر تنها یک صندلی دارد. در اینجا همچنین تودوزی چرمی قهوه‌ای‌رنگ و غربیلک فرمان چوبی هم ارائه شده است. ازجملهٔ تجهیزات این اسپرت سه‌چرخ تک‌نفره نیز می‌توان به گرم‌کن صندلی، سیستم کنترل تهویه و سیستم صوتی 400 واتی با قابلیت اتصال بلوتوث اشاره کرد.

ونیز اسپیداستر همانند نسخهٔ استاندارد از همان پیشرانهٔ 1.4 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ساخت جنرال موتورز استفاده می‌کند که 180 اسب بخار قدرت دارد. این نیرو توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود که آن‌هم از جنرال موتورز گرفته شده است. قیمت ونیز اسپیداستر از 26,950 دلار آغاز می‌شود که 3 هزار دلار کمتر از نسخهٔ استاندارد دونفرهٔ ونیز است. واندرهال از هم‌اکنون سفارشات خرید این خودرو را می‌پذیرد و خریداران می‌توانند با پرداخت 250 دلار یک دستگاه از آن‌را سفارش دهند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان