معرفی هتل بلوارد سیدنی ؛ ۴ ستاره

این هتل که دارای ۲۷۰ اتاق و ۲۵ طبقه می باشد، تنها ۵ دقیقه پیاده روی از پارک هاید فاصله دارد و شامل اتاق های بزرگ و منظره ای زیبا از پل هاربرید سیدنی و خط افق شهر می باشد

معرفی هتل بلوارد سیدنی ؛ 4 ستاره

هتل بلوارد سیدنی ؛ the Boulevard Hotel Sydney

این هتل که دارای 270 اتاق و 25 طبقه می باشد، تنها 5 دقیقه پیاده روی از پارک هاید فاصله دارد و شامل اتاق های بزرگ و منظره ای زیبا از پل هاربرید سیدنی و خط افق شهر می باشد. هتل بلوارد سیدنی the Boulevard Hotel Sydney تقریبا 800 متر از ایستگاه قطار کینگس و 10 دقیقه پیاده روی از باغ های سلطنتی باغ گیاه شناسی فاصله دارد. فاصله اش نیز با فرودگاه بین المللی سیدنی درایو 20 دقیقه است. در ادامه مطلب، با ما در الی گشت همراه باشید تا خصوصیات هتل بلوارد سیدنی را مرور کنیم.

هتل بلوارد سیدنی

خدمات رفاهی هتل بلوارد سیدنی

امکانات رفاهی در این هتل شامل صندوق امانات، خدمات چک این سریع، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی، مرکز تجاری 24 ساعته، مکانی جهت نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی) و خدمات تورو بلیط نیز در این هتل دیده می شود. کارکنان هتل به زبان های ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می کنند و سایر امکانات رفاهی این هتل شامل خدمات برگزاری رویدادها و جلسات با 479 متر مربع فضای کنفرانس و 11 اتاق جلسه، ارائه صبحانه رایگان در هر روز، مناطق تعیین شده برای کشیدن سیگار، تلویزیون در مناطق مشترک، آسانسور و بالابر، دسترسی به روزنامه ها در لابی، خدمات عروسی و شامل یک کافی شاپ می باشد. اینترنت بی سیم رایگان، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی، دستگاه خودپرداز بانک و انبار چمدان در دسترس است و پارکینگ نیز با پرداخت هزینه در دسترس می باشد. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر  تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 11:00 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

هتل بلوارد

امکانات تفریحی هتل بلوارد سیدنی

این هتل دارای خدمات تفریحی از جمله  سونا و مرکز تناسب اندام و امکانات اجاره دوچرخه (هزینه اضافی) می باشد، همچنین یک کافه در هتل موجود می باشد که مهمانان می توانند از نوشیدنی های آن در فضای آرامش بخش و با دیدن مناظر زیبا استفاده کنند. این هتل همچنین دارای یک رستوران است است، خدمات اتاق 24 ساعته ارائه می شود و صبحانه بوفه ای هر روز ارائه می گردد.

هتل 4 ستاره بلوارد سیدنی

امکانات اتاق های هتل

ملافه های تمیز، تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش، سشوار، اتو و میز اتو، میز مطالعه، یخچال، قهوه و چای ساز و تلفن تنها بخشی از امکانات موجود در این هتل می باشد. علاوه بر این، تهویه مطبوع با کنترال از راه دور و دسترسی به اینترنت کابلی و بی سیم بدون هزینه اضافه در دسترس است، نظافت روزانه انجام می شود، دوش تعبیه شده است و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سشوار نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید می توانید به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که نیاز به تخت اضافی داشته باشید با پرداخت هزینه می توانید آن را از میز پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت الی گشت بزنید.

هتل 4 ستاره بلوارد در سیدنی

انواع اتاق های بلوارد سیدنی

  • اتاق تویین استاندارد با چشم انداز شهر: 32 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشد.
  • اتاق کینگ استاندارد با چشم انداز شهر: 32 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشد.
  • اتاق کینگ استاندارد با چشم انداز بندر: 32 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره و دارای حمام خصوصی و چشم انداز بندر نیز می باشد.
  • اتاق تویین دولوکس با چشم انداز شهر: 32 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشد.
  • اتاق تویین دولوکس با چشم انداز بندر: 32 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره و دارای حمام خصوصی و چشم انداز بندر نیز می باشد.
  • سوییت کینگ با چشم انداز بندر: 55 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره و یک سوفا دارای حمام خصوصی و چشم انداز بندر نیز می باشد.
  • اتاق اکسکیوتیو با چشم انداز بندر: 32 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره و یک سوفا دارای حمام خصوصی و چشم انداز بندر نیز می باشد.
  • اتاق اکسکیوتیو با چشم انداز شهر: 32 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره و یک سوفا دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشد.
هتل بلوارد در سیدنی

فاصله تا جاذبه های معروف شهر سیدنی

فاصله برخی از جاذبه های شهر ملبورن تا این هتل به شرح زیر می باشد:

  • ساحل دایره ای: این ساحل در 6 کیلومتری هتل واقع شده که با 6 دقیقه بوسیله اتومبیل به آن جا می رسید.
  • خانه اپرای سیدنی: 9 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 6 دقیقه راه خواهد بود. با اتوبوس نیز شما می توانید 22 دقیقه ای به این مکان معروف برسید.
  • پل بندرگاه: این مکان 6 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با 6 دقیقه سواری به آن جا می رسید. با اتوبوس نیز شما می توانید به این محل در مدت 22 دقیقه برسید.
  • استادیوم آلیانز: 8 کیلومتر دورتر بوده که با تاکسی تقریبا 8 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس بروید، طی این مسیر 25 دقیقه طول می کشد.
  • نمایشگاه سیدنی: 14 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی 25 دقیقه ای شما را به این محل می رساند. اگر هم با اتوبوس بروید حدود 56 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه کینگز فورد اسمیت:8 کیلومتر از هتل فاصله دارد که با ترانسفر فرودگاهی 14 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
هتل 4 ستاره بلوارد

موقعیت هتل بلوارد سیدنی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

استرالیا، سیدنی NSW 2011، خیایان ویلیام 90

90 William St, Sydney NSW 2011, Australia

منبعbooking.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان