این هفته تفریح در سنندج، زنجان، نوشهر و شیراز

اگر از این روزهای گرم خسته شده‌اید یا دنبال یک مکانی تفریحی مهیج و بکر می‌گردید یا اگر هوس کرده­اید حسابی آبتنی کنید، جایی در نزدیکی روستای کشک‌سرا در نوشهر مازندران، هیجانی متفاوت منتظر شماست؛ جایی معروف به تنگ دار که قرار است یک مسیر جذاب و پرفراز و نشیب را با رودخانه نوردی بپیمایید

این هفته تفریح در سنندج، زنجان، نوشهر و شیراز
اگر هنوز برای روزهای آخر مردادی برنامه‌ مفرحی ترتیب نداده‌اید ما برای تفریح این آخر هفته شما پیشنهادهای هیجان انگیزی داریم. از گشت و گذار در بین آداب و سنت‌های دوست داشتنی خودمان گرفته تا تماشای سیرک و گشت و گذار در طبیعت. پس اگر می‌خواهید از این حال و هوای کسل کننده بیرون بیایید با دوستان و خانواده مشورت کنید و حتماً برای تجربه هیجان و تفریح های جالب برنامه داشته باشید. هنوز روزهای زیادی تا پایان این فصل و تعطیلاتش باقی مانده است. پس تا می‌توانید از این لحظه‌ها خاطره بسازید.

برای تفریح به جشن آش‌ها بروید / جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان

این روزها یک جشنواره خوشمزه و پرحرارت در حال برگزاری است؛ آن هم جشنواره ملی آش ایرانی که برای سیزدهمین سال متوالی تا آخر همین هفته یعنی 26 مرداد در مجموعه تفریحی گاوازنگ زنجان برقرار است. این جشنواره از تمام نقاط کشور شرکت کننده دارد و هر ساله جشنی با هدف معرفی آش‌های محلی و احیای سنت‌های قدیمی برپا می‌کند و با غرفه‌های پخت آش و غرفه‌های صنایع دستی، ویژه برنامه‌های شاد افتتاحیه و اختتامیه، شب‌های فرهنگی، اجرای موسیقی محلی، مسابقه میزبان همه‌ی شماست. پس برای اینکه هم از طعم تمام آش‌های محلی بچشید و هم از در یک جشن همگانی شرکت کنید این جشنواره که تنها یک بار در سال برگزار می‌شود را از دست ندهید.


رودخانه نوردی کنید / تفریح و هیجان در تنگ دار نوشهر

اگر از این روزهای گرم خسته شده‌اید یا دنبال یک مکانی تفریحی مهیج و بکر می‌گردید یا اگر هوس کرده­اید حسابی آبتنی کنید، جایی در نزدیکی روستای کشک‌سرا در نوشهر مازندران، هیجانی متفاوت منتظر شماست؛ جایی معروف به تنگ دار که قرار است یک مسیر جذاب و پرفراز و نشیب را با رودخانه نوردی بپیمایید. البته اگر شناگر ماهری باشید می‌توانید با بررسی عمق مناسب و نبودن تخته سنگ در بستر رودخانه، تجربه‌ای پرهیجان از شیرجه به دل طبیعت را در خاطرات خود ثبت کنید. پس برای اینکه از یک هیجان واقعی در دل طبیعت نهایت لذت را ببرید پیشنهاد می‌کنیم این آخر هفته به سمت روستای کشک‌سرا رفته و پس از عبور از این روستا مسیر خاکی جنگل خانیکان را در پیش ‌بگیرید تا به تنگ دار برسید و طبیعت گردی کنید.


کنسرت نمایش هیجان‌انگیز ببینید / سیرک بین‌المللی خاورمیانه در شیراز

شاید باور نکنید اما فلایینگ، حرکات آکروبات، نمایش بر روی حلقه در ارتفاع 9 متر، شعبده و تردستی، آتش بازی و حرکات یوگا، پرتاب چاقو به هدف زنده، رقص نور، موزیک زنده به همراه خواننده، کمدی‌های متعدد توسط لی‌لی پوت‌ها و ... تنها بخشی از برنامه مهیج و شاد سیرک بین‌المللی خاورمیانه است. پس برای حال خوب خانواده و خودتان این واقعه تکرار نشدنی را در شهر شیراز از دست ندهید. این سیرک همین آخر هفته روبروی شهرک بزین شیراز و قبل از ورودی شهرک صدرا در ساعت 21 تا 23 اجرا خواهد داشت. پس اگر به هنر تئاتر، کنسرت، نمایش و هیجان و شادی علاقه دارید در محیطی کاملاً خانوادگی 2 ساعت از این جشن همگانی لذت ببرید و تفریح کنید.

 سیرک بین‌المللی خاورمیانه در شیراز


آخر هفته روحیه بگیرید / نمایشگاه گل و گیاه سنندج

حتماً شما هم از طبیعت بکر و زیبای استان کردستان و شهر سنندج داستان‌های زیادی شنیده‌اید؛ شهری پر از گل‌های منحصربه‌فرد و انواع گیاهان تزیینی و دارویی که چند سالی است برای معرفی فرهنگ مراقبت از فضای سبز و آشنایی بیشتر با انواع گل‌ و گیاه متنوع نمایشگاهی باشکوه برگزار می‌کند. سنندج امسال هم با برپایی نمایشگاه گل و گیاه شادمانی، هیجان و نشاط را بین همشهری‌های خود تقسیم می‌کند. این نمایشگاه سراسر عطر و گل، تا جمعه 26 مردادماه برپاست تا هم حال و هوای شما را با قدم زدن در یک دشت پر از گل و منظره تغییردهد و هم فرهنگ و ضرورت استفاده از گل و گیاه در محیط زندگی را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن به شما آموزش دهد. این نمایشگاه با طراوت و روحیه بخش را که این روزها در نمایشگاه بین‌المللی کردستان دایر شده از دست ندهید.

نمایشگاه گل و گیاه سنندج


سورتمه سواری کنید / تفریح در سورتمه ریلی گنج‌نامه همدان

اگر می‌خواهید لحظاتی به یادماندنی و پر از هیجان را تجربه کنید طولانی‌ترین، پرسرعت‌ترین و ایمن‌ترین سورتمه ریلی ایران در گنج‌نامه منتظر شماست. سورتمه سواری در مسیری 1150 متری در دل دامنه الوند از بین صخره‌ها با چشم اندازی از دره‌های سرسبز عباس آباد به‌طور حتم لذت بخش خواهد بود. اگر هنوز برای آخر هفته خود فکری نکرده‌اید این پیشنهاد هیجان و انرژی ویژه‌ای به شما می‌بخشد. سورتمه ریلی گنج‌نامه با چشم انداز وسیع در فضای کوهستانی شهر همدان همه روزه از ساعت 10:00 تا 24:00 آماده پذیرایی از شماست تا این تفریح مهیج را تجربه کنید.

سورتمه ریلی گنج‌نامه همدان


 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان