آیا نوشیدن آب برای کاهش وزن مهم است؟

آیا نوشیدن آب واقعا برای کاهش وزن و لاغری مفید است؟ ما قصد داریم در مورد چگونگی استفاده از آب برای کاهش وزن صحبت کنیم.

چقدر برای کاهش وزن تلاش می کنید؟ آیا نتایج قابل قبولی دریافت کرده اید؟ آیا به اندازه کافی آب آشامیدنی مصرف می کنید؟ ما در مورد چگونگی استفاده از آب برای کاهش وزن صحبت خواهیم کرد. خواهید دید که آب نه تنها بدن شما را هیدراته می کند و اندام های شما متعادل می شود، بلکه نتایج کاهش وزن و لاغری شما را نیز بهبود خواهد بخشید. اگر فردی هستید که از نوشیدن آب آشامیدنی فراری هستید، حداقل برای کمک به کاهش وزن انگیزه انجام این کار را پیدا کنید.

 

نوشیدن آب برای لاغری

 

نوشیدن آب برای سوزاندن کالری اضافی

بسیاری از مردم غذاهای با کالری زیادی غذا می خورند و معتقدند که بعدا آنها را می سوزانند. اگر شما یکی از آنها هستید، باید بدانید که آب به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید و به سرعت کالری های اضافی را از بین ببرید. این برای جوانان یا میانسالان صادق است و همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که حدود نیم لیتر (500 میلی لیتر) قبل از آب غذا بخورید.

البته ما توصیه می کنیم یک تمرین کوچک را برای تسریع در کاهش وزن خود اضافه کنید. برای اولین تغییرات، سعی کنید نوشیدن 500 میلی لیتر آب و 30 دقیقه پیاده روی را با هم انجام دهید.

 

نوشیدن آب قبل از غذا برای کاهش اشتها

آیا شنیده اید که اگر قبل از خوردن وعده های غذایی، آب بنوشید باعث می شود تا اشتها و میل شما نسبت به غذا کمتر شود. این حرف درست است اما باید نکاتی را در این باره در نظر داشته باشید. ثابت شده است که نوشیدن آب 30 دقیقه قبل از خوردن، بدن شما را از جذب انرژی بیش از حد محافظت می کند. به یاد داشته باشید که اگر این انرژی سوزانده نشود، می تواند به چربی انباشته تبدیل شود.

 با این حال، این برای همه درست نیست. در مطالعات انجام شده ثابت شد که این در بزرگسالان سالمند بیشتر اتفاق می افتد. از زنان خواسته شده 375 میلی لیتر و مردان 500 میلی لیتر آب قبل از غذا مصرف کنند. بنابراین، اگر شما یک فرد سالخورده هستید و سعی می کنید چند کیلو وزن را از بین ببرید، قبل از وعده های غذایی خود آب بنوشید.

 

سوزاندن کالری

 

نوشیدن آب برای افزایش سوخت و ساز بدن

اگر فردی هستید که دائما در حال تلاش برای رسیدن به وزن ایده آل خود است، احتمالا می دانید که متابولیسم شما نقش مهمی ایفا می کند. می خواهید متابولیسم خود را برای کاهش وزن افزایش دهید. آب می تواند این نقش را برای شما ایفا کند. 

ما در مورد برخی از استراتژی ها برای سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن یا بهبود آن صحبت کرده ایم. آب آشامیدنی یکی از بهترین راه ها است. نشان داده شده است که 1.5 لیتر آب می تواند به افزایش سوخت و ساز بدن شما تا 30٪ کمک کند.

آب دارای دمای 22 تا 37 درجه سانتیگراد است. این درجه حرارت باعث می شود که بدن شما به سختی کار کند تا دمای طبیعی خود را دوباره تنظیم کند. کسانی که در آزمایش شرکت کردند نیز گفتند که آنها انرژی بیشتری دارند. اگر می خواهید بزرگترین مزایا را بدست آورید، توصیه می کنیم که 2 لیتر آب ولرم یا گرم در هر روز مصرف شود. شاید در ابتدا کمی سخت باشد، اما در چند هفته اول باید از آن استفاده کنید.

 

نوشیدن آب برای کاهش وزن

 

نوشیدن آب برای جلوگیری از احساس گرسنگی

مردم همیشه در مورد سردرگمی بین احساس تشنگی و احساس گرسنگی صحبت می کنند. در حقیقت، بسیاری از مردم وقتی که احساس گرسنگی می کنند، ابتدا یک لیوان آب می خورند. اما آیا آب واقعا به شما در از دست دادن وزن کمک می کند؟

اگر فکر می کنید این یک افسانه است و این معنی ندارد، باید بدانید که کاملا حقیقت دارد. بدن شما می تواند تشنگی را با گرسنگی اشتباه بگیرد و وقتی که این سردرگمی را نادیده بگیرید، ممکن است به خوردن کالری اضافی پایان دهید.

توصیه ما این است که دفعه بعد که احساس گرسنگی می کنید، یک لیوان آب بنوشید. برای افزایش متابولیسم خود، آب ولرم را امتحان کنید. سپس، حدود 20 دقیقه صبر کنید و ببینید چه اتفاقی در بدن شما می افتد. اگر احساس گرسنگی ناپدید شود، فقط تشنگی بوده است. در غیر این صورت، غذای سالم و مغذی بخورید. بنابراین، به یاد داشته باشید که شما باید حداقل 2 لیتر آب در روز مصرف کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان