آموزش کشیدن خط لب با دو روش متفاوت و برجسته سازی لب ها با کمک خط لب

در این مطلب با نحوه کشیدن خط لب برای لب های باریک و پهن و برجسته سازی لب ها با کمک خط لب آشنا خواهید شد که امیدواریم با کمک مراحل ذکر شده بتوانید به لب هایتان فرم زیبایی ببخشید.

آموزش کشیدن خط لب با دو روش متفاوت و برجسته سازی لب ها با کمک خط لب

کشیدن خط لب یکی از ضروری ترین مراحل آرایش صورت است و اگر شما تمایل دارید لب های خوش فرم و زیبایی داشته باشید بهتر است قبل از زدن رژلب روی لب هایتان، خط لب با رنگ مناسبی را روی لب هایتان بکشید تا لب های شما بعد از آرایش خوش فرم و جذاب تر به نظر برسند.

همانطور که کشیدن خط چشم نیازمند مهارت و خلاقیت است برای کشیدن خط لبی زیبا نیز شما باید مهارت لازم را داشته باشید تا آرایش لب هایتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

کشیدن خط روی لب

آموزش کشیدن خط لب به صورت مرحله به مرحله

روش اول

به صورت ضربه ای با کمک خط لب روی لب هایتان را خط گذاری کنید. اگر تمایل دارید لب هایتان طبیعی تر به نظر برسد بهتر است خط لب را روی همان خط طبیعی لب هایتان بکشید و به آن اضافه نکنید. توجه داشته باشید که در این مرحله باید با کمک خط لب، خط طبیعی لب هایتان را دنبال کنید سپس با کمک انگشت خط لب را روی لب هایتان محو کنید سپس رژلب با رنگ مناسبی را روی لب هایتان بزنید و بعد از زدن رژلب لبه های لب های خود را با کمک خط لب صاف کنید.

 آموزش کشیدن خط لب

روش دوم

  1. توجه داشته باشید که باید خط لب را به صورت کامل بر روی خط لب بالایی بکشید و همیشه از قسمت خارجی لب ها برای کشیدن خط لب شروع کنید تا به مرکز برسید.
  2. برای کشیدن خط لبی مناسب روی لب پایینی بهتر است مراقب باشد و به آرامی مداد را روی لب هایتان بکشید تا خط لب یکدست و به خوبی روی لب هایتان کشیده شود.

مراحل آرایش کردن لب ها

روش برجسته سازی لب ها با کمک خط لب ها

اگر تمایل دارید لب هایتان برجسته تر به نظر برسد بهتر است برای لب های باریک ابتدا از یک خط لب که رنگ آن پر رنگ تر از رنگ رژلب است استفاده کنید و خط لبی را زیر خط اصلی لب ها و مماس با آن ها بکشید و با کمک انگشت رنگ خط لب را روی کل لب هایتان پخش کنید سپس رژلب را روی لب هایتان بزنید تا لب های شما برجسته تر به نظر برسد. اگر تمایل دارید لب هایتان برجسته تر به نظر برسد بهتر است با کمک مدادی سفید خطی کامل را در زیر لب ها و پایین خط لبتان بکشید.

برجسته کردن لب ها با خط لب
اگر لب های شما درشت و پهن است بهتر است خط لب را خارج از خط اصلی لب نکشید بلکه خط لب را در جای خودش بکشید سپس رژلب بزنید و برای برجسته سازی لب ها می توانید خط سفیدی را با کمک مداد سفید در زیر لب ها و فقط در قسمت وسط آن بکشید.

مدل خط لب و رژلب

نکاتی طلایی برای کشیدن خط لبی زیبا و مناسب

  1. اگر تمایل دارید لب هایتان برجسته تر به نظر برسد بهتر است از خط لبی استفاده کنید که با رنگ لب هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشد.
  2. قبل از کشیدن خط لب حتما مداد را بتراشید.
  3. اغلب اوقات در هنگام زدن خط لب ممکن است رد و لکه خط لب روی لب های شما باقی بماند که می توانید با کمک دستمال و یا اسفنج مقدار اضافه خط لب را از روی لب هایتان پاک کنید.

مدل آرایش لب

در این مطلب با نحوه کشیدن خط لب آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مراحل بتوانید مهارت لازم را در زمینه کشیدن خط لبی متناسب با فرم لب هایتان بدست آورید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان