افشاگری درباره نحوه انتخاب بازیگران در دهه ۹۰

رامتین خداپناهی گفت: بازیگران امروز بر اساس توانمندی انتخاب نمی شوند بلکه ملاک انتخاب آنها لابی، رفاقت و رابطه شان با تهیه کننده و کارگردان و سایر عوامل شده است. آنچه در دهه نود اتفاق افتاده این است که نحوه انتخاب بازیگران تغییر کرده است.

به گزارش میزان، رامتین خداپناهی درباره گزیده کار شدن خود در دهه نود ادامه داد: دهه نود دهه هشتاد نیست که بگوییم باید همه کارها مثل همان زمان باشد. اینکه بگوییم رامتین خداپناهی سختگیر و گزیده کار است اصلا اینطور نیست. بلکه من اگر نقش خوبی پیشنهاد شود وسواس به خرج نداده و آن را بازی می کنم اما در کل پیشنهادات کم شده است.

این بازیگر سینما درباره تغییر نوع انتخاب بازیگران در دهه نود افزود: بازیگران امروز بر اساس توانمندی انتخاب نمی شوند بلکه ملاک انتخاب آنها لابی، رفاقت و رابطه شان با تهیه کننده و کارگردان و سایر عوامل شده است. آنچه در دهه نود اتفاق افتاده این است که نحوه انتخاب بازیگران تغییر کرده است.

خداپناهی در همین راستا خاطرنشان کرد: طبیعتا هر چه به لابی های بازیگری نزدیکتر باشید پیشنهادات متفاوت و فراوانی به شما می شود. من کار خود را انجام می دهم و خارج از این مناسبات همواره به زندگی هنری ام ادامه می دهم.

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان