تحقق استیضاح ترامپ،

شانس ٧٠ درصدی دموکرات ها در برابر جمهوریخواهان

بررسی های اخیر نشان می دهد که شانس دموکرات ها در برابر جمهوریخواهان در انتخابات پیش روی آمریکا تقریبا ۷۰ درصد است که این موضوع می تواند استیضاح ترامپ را در بر داشته باشد.

بررسی های اخیر نشان می دهد که شانس دموکرات ها در برابر جمهوریخواهان در انتخابات پیش روی آمریکا تقریبا 70 درصد است که این موضوع می تواند استیضاح ترامپ را در بر داشته باشد.

به گزارش ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، نیت سیلو، پیش بینی کننده انتخابات در آمریکا، گفت: شانس دموکرات ها برای تصاحب کرسی های کنگره در انتخابات پیش رو ایالات متحده به نسبت جمهوریخواهان حداقل 68.5 درصد و حداکثر 75 درصد است.

پیش بینی انجام گرفته  بر اساس «مدل پنج سی و هشت» حاکی از آن دارد که دموکرات ها حداقل 32 کسری را تصاحب خواهند شد و این رقم بیشتر از 23 کرسی برای بدست آوردن اکثریت به منظور به دست گرفتن کنگره است.

دموکرات ها تلاش کرده اند که به عنوان اهرم فشاری در مقابل سیاست های مالیاتی و خدمات درمانی ترامپ و نیز موفقیت انتخابات کنگره ای جمهوری خواهان عمل کنند. در حال حاضر شانس جمهوری خواهان بر اساس پیش بینی ها نشان می دهد که از هر 10 شانس برای تصاحب اکثریت کرسی های کنگره فقط 3 شانس برای جمهوری خواهان وجود دارد.

بر همین اساس اگر دموکرات ها اکثریت کرسی ها را تصاحب کنند، قدرت بیشتری را برای سرکوب کردن اولویت های سیاست ترامپ یا دنبال کردن اهداف خود از قبیل تغییر برنامه قانون مالیات تصویب شده از سوی جمهوری خواهان را خواهند داشت.

از سوی دیگر، تحقق این موضوع می تواند فرصت را برای استیضاح ترامپ یا تحقیق و بررسی از دولت او را فراهم کند. بر پایه این گزارش، انتخابات کنگره آمریکا در روز ششم نوامبر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان