نفرت مردان از این نوع رابطه جنسی با زنان!!

در هنگام برقراری رابطه جنسی برخی رفتارها از خانم ها سر می زند که موجب دلزدگی همسر می شود ،با آشنایی با این رفتارها کیفیت رابطه زناشویی خود را بالا ببرید.

مردان از این نوع رابطه جنسی با زنان نفرت دارند!!

اشتباهات رایج زنان در رابطه جنسی که مردان را زده می کند

رابطه جنسی جزو لاینفک زندگی زناشویی است .رفتار زنان و مردان در حین رابطه جنسی بسیار مهم است زیرا ریزترین نکات هم ممکن است در کیفیت رابطه جنسی تأثیرگذار باشند.در هنگام برقراری رابطه جنسی برخی رفتارها از خانم ها سر می زند که موجب دلزدگی همسر می شود ، نقش بازی کردن در رابطه جنسی یکی از این رفتارهاست که زیاده روی در آن باعث می شود فرد را وابسته یا احمق جلوه دهد .

اشتباهات بزرگی در رابطه جنسی که زنان مرتکب می شوند

 رابطه جنسی

انجام چه کارهایی مردان را از رابطه جنسی زده می کند

آرایش کردن بیش از حد زنان در رابطه جنسی

بیشتر مردها در رابطه جنسی جذب زنانی می شوند که انرژی و شور وهیجان داشته باشند و فقط نگران طرز آرایش و شکل باسن و کمر خود نباشند. مردان طبیعی بودن زن را در رابطه جنسی بیشتر می پسندند و دوست دارند همسرشان مرتب و پاکیزه باشد اما در آرایش کردن اغراق نکند زیرا استفاده بیش از حد لوازم آرایش در زنان سبب دلزدگی مردان می شود.

پوشیدن لباس های شهوت انگیز در رابطه جنسی

در زندگی حقیقی زنان نمی توانند با لباس های شهوت انگیز شریک جنسی خود را تحریک کنند زیرا مردان توسط زنانی که بیشتر زمان خود را در مقابل آینه و صرف پوشیدن لباس های بدن نما می کنند، تحریک نمی گردند؛افراط در این مسائل گاهی اوقات سبب خاموش شدن میل جنسی می گردد.

رابطه زناشویی

اشتباهات رایج زنان در رابطه زناشویی

 

تاریک بودن فضا در زمان رابطه جنسی

مردان موجودات بسیار بصری محسوب می شوند و شیفته آن هستند که تا حد امکان هنگام معاشقه ببینند.اگر دوست ندارید در روشنایی رابطه جنسی برقرار کنید می توانید در اتاقی با نور اندک یا با چند عدد شمع معاشقه را انجام دهید و بهتر است اصرار بر داشتن رابطه جنسی در محیطی تیره و تارنکنید زیرا می تواند این تصور را در مرد زندگی تان ایجاد کند که بیشتر به ظاهر خود اهمیت می دهید نه احساسی که وی در شما ایجاد می کند.

تعیین زمان مشخص یکی از کارهای اشتباه زنان برای رابطه جنسی

یکی از کارهای اشتباه زنان در رابطه جنسی دادن پیام هایی به همسر می باشد که زمان معاقشه را تعیین می کند . هرچند این پیام ها می توانند ضربان قلب شوهرتان را چند برابرکنند اما قابل پیش بینی بودن زمان معاشقه هیجان مرد را نابود می کند . شما می توانید به جای پیام هایی مانند (منتظرم تا بیای خونه) یا (بعد از کلاس یوگا مال تو هستم) از متون و پیام های که دارای جزییات کمتری باشندو وقت معاشقه راتعیین نکنند مانند (دنبال فرصتی هستم تا هرچه زودتر با تو باشم) یا (چطوره بچه رو بعضی وقتا بزاریم خونه مامانم؟) استفاده کنید.

رفتار زنان در رابطه جنسی

حرکات نادرست زنان در رابطه جنسی 

 

کارهای خشونت آمیز در رابطه جنسی

شهوت یک لحظه می تواند سبب شود شریک جنسی تان را محکم در آغوش بگیرید و به عمق جان وی رخنه کنید؛ اما مراقب باشید که در رابطه جنسی خشونت به کار نبرید و بجای چنگ زدن، نوک انگشتانتان را فشار دهید و تمام بدن وی را به آرامی لمس کنید زیرا خشونت علاوه بر ایجاد زخم، ممکن است بسیار دردناک باشد.

تظاهر زنان در رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی

زنان نباید درباره رسیدن به ارگاسم به همسرشان دروغ بگویند زیرا اگر مردی احساس کند در صمیمی ترین لحظات به او دروغ می گویید، درباره ارزش وجودی خود دچار تردید می شود. برخی از زنان درباره رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی به همسرشان دروغ می گویند به این دلیل که مردانگی همسرشان اثبات شود اما مردان به راحتی قادرند تظاهر در این مورد را تشخیص دهند پس اگر در حین رابطه جنسی ارضا نشدید لازم نیست برای همسرتان نقش بازی کنید ، بهتر است با او درباره زمان و چگونگی تحریک شدنتان صحبت کنید.

رفتارهای غلط زنان در رابطه

رفتارهای غلط زنان در رابطه جنسی

 

باید و نبایدهای همسر در رابطه جنسی

زنان در اتاق خواب نباید تمام حرکات همسرشان را کنترل کنند و بجای این کار باید لحظه لذت بخش در معاشقه را به وی نشان دهید ویا به او بگویید دفعات قبلی بخشی از بدنتان لذت وصف ناپذیری را تجربه کرده است اما بهتر است به جای آوردن مستقیم نام آن بخش از بدنتان اجازه دهید همسرتان خود این ناحیه را کشف کند.با کنترل حرکات همسر در رابطه جنسی سبب می شوید که او احساس بی عرضگی کند.

نقش بازی کردن در رابطه جنسی

بسیاری از زنان می پندارند نقش بازی کردن باعث شیفته شدن مردان می شود اما نمی دانند با زیاده در این کار در ذهن مردان خود را فردی وابسته یا احمق جلوه خواهند داد. مردان بیشتر جذب زنان باهوش تر می شوند و دوست ندارند پرستار یک زن کودک صفت باشند.

زنان در رابطه جنسی

زنان در رابطه جنسی چگونه باید باشند

 

تصورغلط آماده بودن همیشگی مردان برای رابطه جنسی

فشارهای زندگی روزمره، خانواده، کار و مخارج زندگی می تواند میل و کشش جنسی مردها را پایین بیاورد واین مسائل موجب می شود که وقتی زنان در رابطه باسکس پیش قدم می شوند همسرشان نه بگوید . این واکنش مردها سبب می شود که زن ها فکرکنند که دیگر همسرشان دوستشان ندارد اما باید بدانید که مرده فقط دوست ندارد در آن لحظه رابطه جنسی داشته باشد.

ناراحتی زن به دلیل پیشنهاد ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

مردها بعد از گذشت مدتی از رابطه جنسی دوست دارند که با ایجاد کمی تنوع به رابطه شان تازگی بدهند. ممکن است این تنوع طلبی مردها در رابطه جنسی سبب شود که همسرشان احساس کند اواز زندگی جنسی اش خسته شده است اما این برداش بسیار غلط می باشد.

اگر همسرتان از شما چیزجدیدی در رابطه جنسی خواست شما می توانید آن را قبول نکنید زیراهیچکس نباید در رابطه جنسی خودش را مجبور به انجام کاری کند که دوست ندارد. اگر همسرتان انجام کاری بدور از باورهایتان را از شما بخواهد ، می توانید قبول نکید و دلیلش را هم توضیح دهید اما باید اینکاررا به طریقی محبت آمیزکنید و اگر همسرتان از شما کاری خواست که مغایر با ارزش های شما نبود باز هم می توانید قبول نکنید اما سعی کنید واکنش شدید نشان ندهید، درعوض، به او بگویید که لازم است مدتی درمورد آن فکر کنید .

رابطه با مردان

اشتباهات زنان در رابطه با مردان

راهنمایی نکردن همسر

صحبت کردن مستقیم درباره رابطه جنسی تنها راه برای رسیدن به یک رابطه جنسی رضایت بخش است هرچند حرف زدن مستقیم باعث خجالت کشیدن شما از همسرتان می شود. بهترین معشوق ها هم نمی دانند که زنشان چه دوست داردو هیچ مردی نمی تواند بدون اینکه خود زن مسئولیت تجربه جنسی خود را قبول کند او را به ارگاسم برساند . زن ها می توانند به طوری که میل جنسی همسرشان را از بین نبرند درباره آنچه در رابطه جنسی می پسندند صحبت کنند و یا چیزهایی که دوست ندارند را بین 5 مورد از چیزهایی که دوست دارند بگنجانند و به مردها بگویند. مطمئن باشید اگر حرف هایتان را مستقیم بزنید همسرتان به شما گوش خواهد کرد.

 

رابطه جنسی ، اشتباهات زنان در رابطه جنسی با مردان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان