تعرفه تبلیغات در خواندنی ها
تعرفه تبلیغات در خواندنی ها
روغن کنجد فدک

۴ ترکیب غذایی فوق العاده برای کاهش وزن آسان!!

کاهش آسان و سریع وزن همیشه یکی از دغدغه های افراد دارای اضافه وزن بوده است. ترکیب برخی از غذاهای خوشمزه و مغذی می تواند کاهش وزن آسان را برای شما به ارمغان بیاورد.

کاهش آسان و سریع وزن چالش همیشگی افراد است. چون آن ها باید عادتهایی را در زندگی روزانه خود تغییر دهند. اولین تغییر برای همه افراد تغییر رژیم غذایی خواهد بود. اما آیا می شود با خوردن غذاهای مغذی و دوست داشتنی هم به کاهش وزن دست پیدا کرد. در این مقاله، ما برخی از ترکیبات غذایی سالم و خوشمزه را برای کاهش وزن آسان به شما معرفی خواهیم کرد.

 

کاهش وزن آسان

 

شما خواهید دید که خوردن سالم و از دست دادن وزن هر دو با هم امکان پذیر است. از همه مهمتر، این دستور به سرعت سوخت و ساز بدن و کاهش چربی کمک خواهد کرد. سعی کنید آنها را در رژیم معمول خود و بجای غذاهای چرب، تجاری و کمتر سالم استفاده کنید.

 

1. مرغ و ادویه چیلی

اولین ترکیب غذا برای کاهش وزن آسان است، مخلوطی از پروتئین های ارزان و سالم است. مقدار کمی مرغ باعث می شود تا شما احساس راحتی و سیری کنید و همچنین به ساختار ماهیچه ها نیز کمک خواهید کرد. برای جلوگیری از افزایش وزن، بهترین قطعات مرغ را انتخاب کنید. در حالت ایده آل، باید به دنبال سینه مرغ باشید.

 

مواد غذایی چربی سوز

ادویه چیلی حاوی کپسایسین است که عنصری است که به متابولیسم بدن کمک می کند، سوختگی چربی را افزایش می دهد و آنتی اکسیدان ها را فراهم می کند. اگر غذاهای تند و طعم دار دلخواه شما نیست، فقط یک فلفل بدون دانه را به ظروف خود اضافه کنید. این باعث می شود از عطر و طعم و تمام مزایای ان بهره ببرید. یک گزینه خوب این است که سینه را با چیلی، نمک و لیمو آغشته کرده و آن را بخورید. طعم آن بسیار منحصر به فرد و خوشمزه است.

 

2. آووکادو، نان گندم و فلفل کاین

دومین ترکیب غذایی برای از دست دادن وزن یک صبحانه سبک و کامل است. در سال های اخیر، آووکادو محبوب تر شده است، زیرا غنی از چربی های سالم است که از شریان های شما محافظت می کند. نان تمام گندم به کاهش وزن کمک می کند زیرا دارای فیبر بیشتری نسبت به حالت طبیعی است. علاوه بر این، شما را بیشتر سیر نگه خواهد داشت. فقط مطمئن شوید که واقعا گندم است، زیرا برخی از مارک های تجاری حاوی گندم نیستند. برای انجام این کار، برچسب را بررسی کنید و از محصولاتی که آرد و قندهای تصفیه شده را در میان مواد اولیه خود دارند، اجتناب کنید.

کاهش وزن آسان

فلفل کاین همچنین حاوی کپسایسین است، که خواص مشابه فلفل را دارد. به دلیل طعم آن، ما توصیه نمی کنیم که آن را بیش از حد طبخ کنید، زیرا ممکن است ذائقه شما را اذیت کند.

 

3. سیب، کره بادام زمینی و دارچین

برای یک میان وعده خوشمزه و سبک این دستور را امتحان نمایید. کره بادام زمینی حاوی چربی های غیر اشباع است. مزیت این این است که شما فقط کمی احساس خستگی می کنید. همچنین حاوی چربی های غیر اشباع است که انسولین را در بدن شما تنظیم می کند. علاوه بر این، فیبر موجود در سیب چربی انباشته شده در شکم شما را از بین ببرد. سیب همچنین ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها را تقویت می کند.

کاهش وزن آسان

دارچین حاوی پلی فنول هایی است که قند خون را تثبیت می کند و مانع از ایجاد زخم های گلوکز می شود. همچنین به سوختن چربی به دلیل سینامالدئید، ترکیباتی که به آن عطر و طعم خاص خود می دهد، کمک می کند. اگر چه این ترکیب دارای مزایای زیادی است، شما نباید از آن بیش از حد استفاده کنید. همچنین برچسب کره بادام زمینی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سدیم یا مواد شیمیایی اضافی ندارد.

 

4. چای سبز، نعناع و چند قطره آب لیمو

چای سبز یکی از بهترین نوشیدنی ها برای کسانی است که به دنبال یک شیوه زندگی سالم هستند. این به این دلیل است که سرشار از آنتی اکسیدان های غنی هستند و سلامت کلی را ارتقا می دهند. آنچه شما ممکن است ندانید این است که چای سبز سوختن چربی و کیفیت بهتر سلول را نیز بهبود خواهد بخشید.

کاهش آسان وزن

هنگامی که چند قطره آب لیموی تازه را به چای سبز اضافه می کنید، اثر پلی فنل ها و پکتین باعث میشود کاهش وزن سریع تر پیش رود. در ضمن، نعنا کمک می کند اشتها را کاهش دهد.

 

 

نظرات خوانندگان ارسال نظر
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر