راه درست و طبیعی دیر ارضا شدن مردان

انزال زودرس ازمشکلات شایع جنسی مردان است که باعث عدم رضایت شریک جنسی می شود ، در این بخش از سلامت جنسی نمناک با راه درست و طبیعی دیر ارضا شدن آشنا شوید.

راه درست و طبیعی دیر ارضا شدن مردان

راه درست دیر ارضا شدن و رهایی از زود انزالی

انزال زودرس ازمشکلات شایع جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد ، هرچه رابطه جنسی زوجین با کیفیت بیشتر و لذت بیشتری همراه باشد، نشاط و روحیه افراد در زندگی روزمره نیز بالا می رود. از این رو رابطه جنسی نباید کوتاه و فقط در حد رفع نیاز غریزی صورت گیرد. طولانی و مسرت بخش بودن نزدیکی از نشانه های رضایت جنسی است بنابراین همانطور که در ادامه این بخش از سلامت جنسی نمناک خواهیم گفت آقایان باید توانایی کنترل انزال را داشته باشند تا مدت زمان بیشتری را بتوانند در رابطه بگذرانند.

دیر ارضایی

چگونه دیر ارضا شویم

زنان معمولا دیرتر از مردان ارضا می شوند و عدم آگاهی زوجین از چگونگی ایجاد تطابق، زمان طولانی ارضا شدن زوجه و زمان کوتاه تر زوج، باعث نمود بیشتر و عذاب آورتر این مشکل می شود. در حالی که می توان با یک آموزش درست در این زمینه از احساس نارضایتی زوجین جلوگیری کرد. معمولا بیشتر افرادی که انزال زود رس دارند به علت های متفاوت از رفتن به پزشک سر باز می زنند اما اگر بیماری زودانزالی درمان نشود ، فرد می تواند به مرحله دیر ارضا شدن برسد . در ادامه سعی داریم به روش هایی اشاره کنیم که با استفاده از آنها مشکل انزال زودرس درمان شده و فرد بتواند به صورت طبیعی یک رابطه جنسی سالم و طولانی و لذت بخش را تجربه کند.

تکنیک ها و روش های دیر ارضا شدن

روش های دیر ارضا شدن

روش های دیر ارضا شدن در رابطه جنسی

squeeze technique تکنیک فشردن، راهی برای دیر ارضا شدن :

برای افزایش زمان نزدیکی و کنترل انزال زودرس روشی موثر توسط مسترز و جانسون در دهه ی 60 میلادی ارائه شد که در آن فرد زمان نزدیک شدن به ارگاسم باید با انگشتهای نشانه و شصت حلقه ای به دور آلت درست کند و به آن فشار آورد تا زمانی که تحریک جنسی او به پایان رسد. این کار باید سه مرتبه تکرار گردد و در مرتبه سوم انزال صورت پذیرد . تکنیک فشردن باعث رهایی از زود انزالی می شود و با تکرار این روش 1 تا 2 مرتبه در هفته می توانید توانایی کنترل انزال را به دست آورید و از لذت جنسی بیشتری برخوردار شوید.

استفاده از متد ماستر و جانسون از دیگر راههای دیر ارضا شدن مرد است:

درمان زود انزالی

تکنیک های عالی برای دیر ارضا شدن و درمان زود انزالی

در این روش فرد توسط خود یا زوج جنسی تحریک می شود و هنگامی که به اوج هیجان جنسی رسید باید این کار را متوقف سازد .افرادی که به زود انزالی دچار هستند باید این روش را در نوبت و اوقات مختلف انجام دهند تا در هر نزدیکی توانایی بیشتری در کنترل انزال به دست آورند ویا به عبارتی زمان هر نزدیکی بالاتر رود.

در این شیوه که شامل یادگیری تشخیص و کنترل احساسی است ، مرد به پشت می خوابد و به آرامی رابطه را شروع می کند ولی به محض رسیدن به ارگاسم مدتی حالت ریلکس به خود گرفته و دوباره نزدیکی را آغاز می کند.

روش start & stopاز بهترین روش های دیر ارضا شدن

طولانی شدن ارگاسم مردان

 روش هایی برای طولانی شدن ارگاسم مردان و دیر ارضایی

روش start & stop از موثرترین روش ها برای درمان زود ارضایی در مردان است . در این تکنیک شما باید قبل از رسیدن به ارگاسم ، از رابطه جنسی دست بکشید و مدت زمان کوتاهی هیچ کار تحریک کننده ای انجام ندهید و سپس دوباره به فعالیت جنسی بپردازید. این کار سبب می شود به مرور زمان شما توانایی کنترل انزال را به دست آورید و از لذت جنسی بیشتری برخوردار شوید.

نقش استرس در دیر ارضا شدن و زودانزالی مردان

جلوگیری از زود انزالی

راه های جلوگیری از زود انزالی

بسیاری از مشکلات در زندگی وجود دارد که در روابط جنسی ما تاثیر گذار است .

  • از شایع ترین مشکلاتی که در رابطه های جنسی تاثیر فراوان دارد اضطراب، هیجان و استرس های روانی است. این مشکلات سبب می شوند که فرد درزمان نزدیکی تمرکز کافی روی رابطه جنسی نداشته باشد و در نتیجه نتواند انزال خود را کنترل کند و یک رابطه بی کیفیت بدون رضایت زوجین داشته باشند.
  • از دیگر مشکلات روانی که موجب انزال زودرس می گردد، ترس از بروز اختلا ل نعوظ است. ترس از اختلال نعوذ سبب زود انزالی می شود.
  • مصرف برخی دارو های اعصاب نیز می تواند سبب بروز انزال زودرس شود.

شما می توانید با این تکنیک ها آستانه انزال را در خودتان بالاتر ببرید و انزال را کنترل کنید و مدت رابطه جنسی خود را بالا ببرید تا شریک جنسیتان از شما راضی باشد.

 

راه های عالی و طبیعی دیر ارضا شدن و جلوگیری از زود انزالی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان