فوتبال جهان؛ کارلتو آنچلوتی: تغییر سیستم بازی به نفع‌ ناپولی شد

فوتبال جهان - کارلو آنچلوتی معتقد است که تغییر سیستم بازی تیمش در بازی مقابل تورینو، تأثیر بسزایی در پیروزی شاگردانش در این دیدار داشته است.

فوتبال جهان؛ کارلتو آنچلوتی: تغییر سیستم بازی به نفع‌ ناپولی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 3 بر یک امروز (یکشنبه) ناپولی در خانه تورینو که در آن از سیستمی جدید (2-4-4) استفاده کرد، به شبکه DAZN گفت: شروع مثبتی داشتیم و کلی توپ عمقی که باعث شد در فضای پشت سر مدافعان حریف صاحب موقعیت شویم. این یعنی که همه بازیکنان در پیش افتادن ناپولی در نتیجه بازی نقش داشتند. من اینسینیه را در پستی مرکزی‌تر قرار دادم تا بتواند بیشتر از قبل روی حمله تمرکز کند و کمتر درگیر کارهای دفاعی شود. اینسینیه امروز بازیکنی تأثیرگذار بود، اما همه بازیکنان ما عملکردی قوی را به نمایش گذاشتند.

آنچلوتی افزود: سیمونه وردی هم دارد به بازی در ناپولی عادت می‌کند در حالی که دریس مرتنس هم به خوبی در زمین بازی جابه‌جا می‌شود. من فکر می‌کنم که استفاده از سیستم 2-4-4 به ما انسجام بیشتری داد در حالی که همه ما داریم در خط دفاعی خوب کار می‌کنیم. سباستیانو لوپرتو هم یکی دیگر از بازیکنان ما بود که در این مسابقه عملکرد خوبی داشت، درست مانند مارکو روگ. برای من وقتی که این تعداد بازیکن بااستعداد کارشان را خوب انجام می‌دهند، انتخاب ترکیب اصلی سخت می‌شود. با این حال چنین تغییراتی کیفیت کلی بازی‌ما را تغییر نمی‌دهد.

ناپولی با پیروزی در تورین تعداد امتیازات خود را به عدد 12 رساند و با یوونتوس صدرنشین که امشب میهمان فروزینونه خواهد بود، هم‌امتیاز شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان