نحوه استفاده از پیاز برای درمان عفونت گوش

عفونت های گوش داخلی و میانی بسیار شایع است..پیاز با توجه به عصاره های طبیعی و غلظت مواد مغذی خود، می تواند راهی طبیعی برای درمان عفونت گوش باشد.

عفونت گوش می تواند سبب التهاب گوش شود. اغلب آنها در گوش میانی اتفاق می افتند که در آن غشای تمپانیک ملتهب می شود. عفونت های گوش داخلی و میانی بسیار شایع است. پیاز با توجه به عصاره های طبیعی و غلظت مواد مغذی خود، می تواند راهی طبیعی برای درمان عفونت گوش باشد. 

 

عفونت گوش

 

علل عفونت گوش

عفونت گوش اغلب در کودکان ایجاد می شود. زیرا لوله های استاش یا شیپور آنها به طور کامل توسعه نیافته است، که باعث می شود آنها راحت تر مسدود شوند. لوله های استاش مسئول تخلیه سیال موجود در غشای تمپانیک هستند. در بیشتر موارد، این ناشی از تغییرات ناگهانی در آب و هوا است. هنگامی که لوله ها مسدود می شوند، یک عفونت اتفاق می افتد.

علل دیگر می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • آلرژی
  • سرماخوردگی
  • تغییرات ناگهانی در آب و هوا
  • دود سیگار کشیدن

عفونت های گوش مسری نیستند. اما ممکن است یک سرماخوردگی ساده در بین کودکان گسترش یافته و منجر به این نوع عفونت گردد.

 

درمان عفونت گوش

 

پیاز برای درمان عفونت گوش

همانطور که در بالا ذکر شد، پیاز دارای خواصی است که التهاب را کاهش می دهد و علائم مربوط به عفونت های گوش را آرام می کند، بنابراین ما این درمان را به عنوان درمان طبیعی این مشکل توصیه خواهیم کرد. 

 

روش اول

پیاز را به قطعات کوچک ریز ریز کنید. قبل از رفتن به رختخواب آنها را در گوش آسیب دیده قرار دهید و بگذارید شب در گوش باقی بماند. 

 

روش دوم

پیاز را در یک فر در دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 15 دقیقه حرارت دهید. شما همچنین می توانید آن را در اجاق گاز 20 تا 30 دقیقه گرم کنید. پس از این زمان، پیاز را نصف کنید. از آبمیوه گیری برای استخراج آب پیاز استفاده کنید. یک پنبه یا پارچه را در آب پیاز خیس کنید. هنگامی که درجه حرارت ملایم شد، ان را در گوش آسیب دیده قرار دهید. شما همچنین می توانید از قطره چشمی استفاده کنید و آن را با آب پیاز پر کنید. قبل از رفتن به رختخواب دو قطره در گوش آسیب دیده بچکانید. به یاد داشته باشید که آب پیاز نباید بیش از حد گرم باشد. چون می تواند باعث آسیب جدی شود.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان