مردان چه چیزی را در زنان جستجو می کنند؟

برای اکثریت مردان، زن ایده آل باید تحصیل کرده، خوش چهره، دارای اهداف بلندمدت در زندگی، دارای اعتماد به نفس و مستقل باشد. اما سوال اینجاست که مردان واقعا دنبال چه چیزی در زنان هستند؟

اغلب مردم اغلب ادعا می کنند که مردان فقط برای جذابیت ظاهری به سمت زنان کشیده می شوند، اما در واقع به این سادگی نیست. ممکن است در ظاهر این موضوع قابل قبول باشد اما باید دید که در واقعیت، زن ایده آل در نظر مردان چگونه خواهد بود. در اینجا ما قصد داریم پاسخ واقعی شما را به پرسش بزرگ نشان دهیم: مردان چه چیزی را در یک زن جستجو می کنند؟

 

زن ایده آل

 

علاقه مردان نسبت به زنان به وضوح به شخصیت، سن، تحصیلات و سایر عوامل بستگی دارد. بنابراین، ممکن است یک بیانیه دقیق در این باره وجود نداشته باشد. با این حال، طی چندین سال، ما شاهد بوده ایم که ویژگی های مشخصی وجود دارد که اکثر مردان ان ها را در یک زن جستجو خواهند کرد. مهم نیست که جنسیت شما چیست، در این مقاله ما قصد داریم نگاهی دقیق به نقاط مختلف شخصیت زن که مردان تمایل به آن دارند، صحبت نماییم.

 

ظاهر فیزیکی آیا واقعا مهم است؟

ما از نقطه بحث و جدل شروع خواهیم کرد. مسلما زنان این را خوانده اند یا شنیده اند و شاید حتی معتقدند که «مردان فقط به ظاهر فیزیکی انان توجه می کنند» و «مردان فقط زنان زیبا و خوش اندام را می خواهند». مطمئنا، اگر یک مرد فقط به دنبال آرامش و یا لذت موقت باشد، ممکن است به همه افراد از لحاظ جسمی توجه داشته باشد. اما اگر یک مرد واقعا بیشتر از مسائل زیبایی از یک زن بخواهد، شروع به تمرکز بر جنبه های دیگر خواهد کرد.

آیا این به این معنی است که یک مرد در هنگام نگاه کردن به یک رابطه جدی به طور کلی بر روی ظاهر فیزیکی تمرکز نمی کند؟ خوب، بله و نه. این کمی پیچیده تر است. زیرا اگر یک مرد به یک زن فکر کند که وقتی با او ملاقات می کند جذاب است، می تواند علاقه اش را سریع از دست بدهد. بدین معنی که ظاهر فیزیکی هنگام تلاش برای جذب یک مرد اهمیت دارد، اما این همه چیز نیست. چون بسیاری از زنان با تمرکز بر روی جذابیت ظاهری، مردان را برای ازدواج جذب خواهند کرد.

 

زن ایده آل

 

استقلال و اعتماد به نفس

هنگامی که اولین تماس را با یکدیگر برقرار می کنید، انسان شروع به تمرکز بر چیزهایی غیر از ظاهر فیزیکی می کند. این زمان ها زمانی است که یک مرد برای شکل گیری ذهن خود برای انتخاب زن ایده آل خود تلاش خواهد کرد. سوال اولی که در ذهن او شکل میگیرد این است که آیا این زن نیاز به مراقبت دائمی دارد یا خیر؟ به همین دلیل مردان تمایل دارند زنان دارای اعتماد به نفس، موفق در شغل یا حداقل جاه طلب را انتخاب کنند. این موضوع به ویژه در زنان دارای استقلال اقتصادی و عاطفی پررنگ تر خواهد بود. در این مرحله شما می توانید نشان دهید که شما به هیچ کس دیگری وابسته نیستید یا اینکه به کسی احتیاج ندارید که از شما مراقبت کند.

 

 

شریک با فرهنگ برای گفتگو

تصور کنید که در این مرحله مرد تصمیم گرفته است که به یک زن جذب شود و بنابراین تصمیم می گیرد که او را بهتر بشناسد. خوب، چگونه می تواند این کار را انجام دهد، اگر آنها نمی توانند یک گفتگوی خوب داشته باشند؟ مردان تمایل دارند که زنان مورد علاقه آن ها بتوانند درباره سیاست، مذهب، مسائل جهانی، ورزش و ... وارد مکالمه شوند. اگر یک زن بتواند در مورد موضوعات زیادی صحبت کند، نشان می دهد که او یک زن شاغل و تحصیل کرده است که نظر مستقل خود را دارد. به همین ترتیب، در طول مکالمه، مردان دوست دارند هنگامی که زنان گوش می دهند، به نظراتشان احترام بگذارند. حتی اگر لزوما با آنها موافق نباشند. بنابراین ان ها به دنبال شریکی بافرهنگ برای گفتگوی کاملا مفید و با احساس می گردند.

 

گفتگوی زن و مرد

 

شخصیت قوی اما مهربان

همان طور که در بالا توضیح داده شد، مردان وقتی از زنان مستقل هستند، به این معنی نیست که آنها مجبور به حمایت از آنها نخواهند شد. زنان نیز مانند مردان مانند دارای اعتقادات شخصی قوی هستند، که نه تنها همیشه با مرد موافق  نیستند بلکه بر روی نظر خود پافشاری کرده و کار خود را انجام خواهند داد. نکته مهم این است که شخصیت قوی باید با به اشتراک گذاشتن احساسات و مهربانی همراه باشد تا مرد بتواند از موضوعات مورد نظر زن قانع شود. 

اما آیا این بدان معنی است که شما همیشه باید سخت و قوی باشید؟ خوب، قطعا، نه. در طول لحظات صمیمی (نه فقط به لحاظ جنسی)، باید نشان دهید که می توانید مهربان و هوشیار باشید. مطمئنا اینها جنبه هایی هستند که بسیاری از مردان مدرن را جذب می کنند. البته، بعضی از این ها ممکن است بسته به شخصیت مردان تغییر کند و حتی 180 درجه مخالف این موارد باشد. 

اما باید بپذیرید که زن هم موجودی با علایق، اعتقادات و احساسات شخصی خود می باشد و در برابر هر تغییری قطعا واکنش نشان خواهد داد. بنابراین سعی کنید اول ویژگی ها و علایق خود را شناخته و سپس به دنبال شریک زندگی بگردید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخاسیه خانوم | 1397/08/29 - 16:32
خوب بود ممنون
ارسال نظر
پیشخوان