دختر و پسر آدمخوار روسی دستگیر شدند

دختری ۱۲ ساله در روسیه به همراه معشوقه خود اقدام به کشتن یک مرد و سپس خوردن گوشت بدن مقتول می‌کنند.

دختری 12 ساله در روسیه به همراه معشوقه خود اقدام به کشتن یک مرد و سپس خوردن گوشت بدن مقتول می‌کنند. هیچ کس باور نمی‌کند.

دختر و پسر آدمخوار روسی دستگیر شدند + عکس

نام این دختر والریا شناسایی شده است که قبل از فرار به منطقه لنینگارد در جنوب شهر سوچی زندگی می‌کرده است. افرادی که والریا را می‌شناختند و در ارتباط بودند، در رفتار وی نکات هشدار دهنده‌ای را مشاهده می‌کردند، اما هیچ کس نمی‌توانست عمق فاجعه را پیش بینی کند. مادر این دختر جزئیات بسیاری در مورد شخصیت دخترش به میان نیاورده است، اما در گزارش‌ها آمده است که این دختر علاقه بسیاری به شخصیت‌های کارتونی داشته است.

در کلاس یک دانش آموز معمولی بود، علاقه چندانی به مدرسه نداشت و گاهی اوقات در زنگ تفریح بد رفتاری می‌کرد. یک بار هم در تعطیلات مدرسه گم می‌شود، این جملات را معلم والریا گفته است.

دختر و پسر آدمخوار روسی دستگیر شدند + عکس

بعد از آن که پلیس والریا دختر 12 ساله را به همراه معشوقه 22 ساله دستگیر می‌کند، جسد سلاخی شده مقتول را در خانه اش در روستایی نزدیک سن پترزبورگ پیدا می‌کند. طبق گزارش‌های پلیس، قاتلان بخشی از بدن مقتول را خورده‌اند. جزئیات تکان دهنده در این جنایت شنیع حاکی از آن است که این دختر مغز مقتول را می‌پزد و آن را می‌خورد و از خوردن آن لذت می‌برد. به گفته پلیس قاتلان در بازداشتگاه به سر می‌برند تا پلیس جزئیات بیشتری از این جنایت را کشف کند.

دختر و پسر آدمخوار روسی دستگیر شدند + عکس

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان