۱۰ قرص قوی برای پریود شدن

اگر می خواهید زودتر پریود شوید و یا با مشکل تاخیر در پریود مواجه شده اید،این قرص ها می توانند به شما کمک کنند.البته فراموش نکنید که حتما قبل از مصرف هر نوع دارویی با پزشکتان مشورت کنید.

10 قرص قوی برای پریود شدن

دوران قاعدگی، یکی از مهم­ترین چرخه ها در زندگی خانم ­هاست.قاعدگی چیزی­ست که مشخص می­کند آیا یک زن وارد بارداری شده است یا نه. معمولا تخمک­هایی که از تخمدان آزاد می­شوند،برای بارور شدن،خودشان را به دیواره­های رحم می­چسبانند.در صورتیکه این تخمک­ها بارور نشوند،دیواره­های رحم به همراه تخمک­ها شروع به تخریب می­کند و به همراه خون از بدن زن خارج می­شود.اینکه نوع خون خارج شده غلیظ یا رقیق باشد و یا شدت خون ریزی چگونه باشد،به بدن زن بستگی دارد.

اگرچه،با وجود اینکه خیلی از خانم ها از عادت ماهانه و خون­ریزی های شدید این دوره شکایت دارند،؛روزهایی هم هست که به دلیل شرایط خاص،ممکن است چرخه قاعدگی قطع شود و یا به تاخیر بیافتد.در چنین مواقعی،داروهایی برای کمک به پریود شدن وجود دارد که در این مقاله،الودکتر به بررسی 10 قرص قوی برای پریود شدنمی پردازد.

پرو ورا:

این دارو،اولین دارو در لیست ماست که برای پریود شدن استفاده می­ شود.این دارو در اصل برای تنظیم هومورن­ های زنانه استفاده مصرف می­شود.ترکیب اصلی این دارو مدروکسی پروژسترون است که خودش نوعی هورمون زنانه محسوب می­شود.این دارو در زنانی که باردار نیستند و چرخه قاعدگی منظم دارند استفاده می­ شود.با استفاده از این دارو،مشکل پریودهای نامنظم با نرمال کردن خونریزی حل می­ شود و یک چرخه قاعدگی سالم را برای خانم ها به ارمغان می­آورد.

مپرات:

مپرات نوعی دیگر از داروهای حاوی مدروکسی پروژسترون است که برای درمان مشکل پریودهای نامنظم و یا پریود نشدن استفاده می­شود.این دارو خودش نوعی هورمون پروژسترون است و معمولا باعث فعال شدن چرخه قاعدگی می­شود.این دارو برای درمان سرطان سینه و جلوگیری از بارداری نیز استفاده می­شود.

داروی هندی شاتواری ول وومن:

این دارو که به صورت کپسول است یکی از راه های آیوردیک برای حل مشکل پریودهای نامنظم است و در بسته بندی های 60تایی که باید به صورت روزانه مصرف شود،ارائه می­شود.این کپسول­ها برپایه اصول آیورودا و به صورت کاملا گیاهی تولید شده اند و هیچ تاثیر جانبی ای ندارند.این دارو به تنظیم عادت ماهانه شما کمک می­کند.

 

داروی هندی ارگانیک شاتواری ول بیینیگ:

این دارو از همان کمپانی داروی قبلی است.این کپسول ها، هورمون های زنانه را تنظیم می کند.در واقع این دارو با تعادل رساندن هورمون هایی که باعث بی نظمی در چرخه قاعدگی می شوند،به شما کمک می کنند.

جنوسیا آشوکا:

این دارو نوعی داروی گیاهی است که شامل عصاره های طبیعی گیاهان است.یکی از کاربردهای این دارو،تنظیم هورمون­های زنانه ی بدن است.

بلک کوهوش:

این دارو از ریشه های گیاهی تهیه شده است که در در درمان مشکل بی نظمی قاعدگی تاثیر گذار است و می تواند هورمون های بدن زنان را تنظیم کند.این دارو در فرمولاسیون های مختلفی تهیه شده،مانند پودر،قرص و کپسول.می توانید هر شکلی از این دارو که برایتان مناسب تر است را تهیه کنید و برای همیشه مشکل پریودهای نامنظم تان را حل کنید.

قرص جیناون:

این قرص یکی دیگر از داروهای آیورودا است که می تواند برای حل مشکل بی نظمی قاعدگی شما استفاده شود.این دارو شامل مکمل های گیاهی ای است که گردش خون را تحت تاثیر قرار می دهد و پریودهای شدید و دردناک را متوقف می کند.با وجود اینکه این دارو جزو داروهای گیاهی و آیورودیک است،بهتر است قبل از مصرف حتما با پزشکتان در مورد دوز مصرف مشورت کنید.

قرص M2 tone health tonic برای خانم ها:

این دارو می تواند هم برای تنظیم پریود استفاده شود و هم برای جلوگیری از پریودهای شدید.این دارو نوعی تونیک است که برای زودتر پریود شدن هم استفاده می شود.این دارو با تنظیم کردن هورمون های زنانه،پریودهایتان را به حالت طبیعی باز می گرداند.

کپسول hashmi herbal lady:

این دارو هم مانند داروهای دیگر،نوعی کپسول است که به شما کمک می کند که پریودهایتان را به حالت عادی بازگردانید.

داروی kai menstural :

این دارو با استفاده از بهترین محصولات هاوایی تمام مشکلات قاعدگی در خانم ها را حل می کند.این دارو در خانم هایی که هنوز باردار نشده اند و مشکل بی نظمی در پریود دارند،استفاده می شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان