ظاهر و لباس متفاوت الهام چرخنده

خبر آنلاین : تسنیم نوشت: الهام چرخنده در یک کار سینمایی به نام «شاخه‌های شکسته بلوط» به عنوان رئیس منافقین عملیات مرصاد حضور دارد که باید منتظر بمانیم در روزهای آینده عوامل این کار برای حضور در جشنواره فیلم فجر تصمیم نهایی‌شان را اعلام کنند.

الهام چرخنده در این باره گفت: خبرهایی درباره فصل دوم «آوای باران» را در فضای مجازی و رسانه‌ها دیدم اما درباره شرح واقعه و حضور بازیگران بایستی تهیه‌کننده اظهارنظر کند.

وی با اشاره به حضور در «شاخه‌های شکسته بلوط» با کاراکتر رئیس منافقین، خاطرنشان کرد: درباره بازگشت دوباره به دنیای هنر باید بگویم که به تازگی فیلم سینمایی «شاخه‌های شکسته بلوط» را به پایان رسانده‌ام. این فیلم به کارگردانی مسعود تکاور جنایت‌های منافقین در اسلام‌آباد غرب را روایت می‌کند. این کار در طول یک ماه تصویربرداری در تنگه مرصاد و اسلام‌آباد غرب به اتمام رسید.

الهام چرخنده

چرخنده با تأکید بر اینکه «شاخه‌های شکسته بلوط» نشان‌دهنده گوشه‌ای از مظلومیت مردم کرمانشاه در عملیات مرصاد است، عنوان کرد: استان کرمانشاه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کرده که امید است بتوانیم گوشه‌هایی از رشادت این عزیزان را به تصویر بکشیم.

او درباره انتقال ارزش‌های دفاع‌مقدس به نسل بعد، افزود: باید با تحقیق و پژوهش از دنیای هنر بهره برد که یکی از وسایل مناسب برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به خصوص دفاع‌مقدس همین سینما، تلویزیون و رسانه‌ها هستند. امیدوارم بتوانیم واقعیت‌های اصلی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل را به نسل بعد منتقل کنیم.

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان