اختصاصی/

دستگیری ۳ نفر از مدیران شهرداری تهران + اسامی

سخنگوی شورای شهر تهران خبر دستگیری ۳ نفر از مدیران شهرداری را تأیید کرد.

دستگیری 3 نفر از مدیران شهرداری تهران + اسامی

دستگیری 3 نفر از مدیران شهرداری تهران + اسامیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سه نفر از مدیران شهرداری تهران روز گذشته با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

یک منبع آگاه در خصوص علت بازداشت این سه نفر گفت: اتهامات مالی دلیل بازداشت آن‌ها بوده است که پیش از این هم شهردار ناحیه 4 منطقه 12 در همین رابطه بازداشت شده بود.

این منبع آگاه در خصوص مشخصات بازداشت شدگان گفت: یک نفر از آن‌ها دلفانی مدیر کل سابق مالی و اموال شهرداری تهران بود که چند روز پیش از سمت خود برکنار شده بود، دیگری آرش منظم معاون فنی منطقه 12 و فرد سوم رئیس املاک منطقه 10 بوده است.

این منبع آگاه تصریح کرد: علاوه بر این 3 نفر که به تازگی دستگیر شده‌اند، تاکنون 20 نفر در رابطه با این پرونده از شهرداری تهران بازداشت شده‌اند.

همچنین علی اعطاء سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه افراد دیگری در رابطه با این پرونده مالی دستگیر شده‌اند، اظهار کرد: من هنوز در این باره اطلاعی ندارم، اما خبر بازداشت 3 مدیر شهرداری را تأیید می‌کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان