شایعات جذاب درباره تولید ب‌ام‌و M۸ کامپتیشن

سرانجام ب‌ام‌و سری ۸ جدید وارد بازار شد و واقعاً هم فوق‌العاده است! این خودرو جدیدترین و فوق‌العاده‌ترین کوپه‌ی لوکس باواریایی ها بوده و انتظار داریم نسخه‌ی روباز آن نیز به زودی پدیدار شود. در آینده نسخه‌ی کامل M۸ هم تولید خواهد شد.

شایعات جذاب درباره تولید ب‌ام‌و M8 کامپتیشن

سرانجام ب‌ام‌و سری 8 جدید وارد بازار شد و واقعاً هم فوق‌العاده است! این خودرو جدیدترین و فوق‌العاده‌ترین کوپه‌ی لوکس باواریایی ها بوده و انتظار داریم نسخه‌ی روباز آن نیز به زودی پدیدار شود. در آینده نسخه‌ی کامل M8 هم تولید خواهد شد.


بنا به گفته‌ی BMWبلاگ، این خودروساز آلمانی در حال برنامه‌ریزی برای ارائه‌ی پکیج کامپتیشن برای M8 جدید است. این اطلاعات هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده‌اند اما یکی از اعضای این سایت به رویدادی شخصی در پاریس دعوت بوده است. در این رویداد اطلاعات بیشتری از محصولات آینده‌ی ب‌ام‌و ارائه شده است. ظاهراً تولید M8 کامپتیشن در این رویداد تأیید شده است.


چیز زیادی درباره‌ی M8 کامپتیشن نمی‌دانیم اما منابع نزدیک به شرکت ادعا می‌کنند این خودرو به‌صورت استاندارد از ترمزهای سرامیک کربنی و پکیج ظاهری فیبر کربنی سود خواهد برد. نیروبخش این خودرو همان پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی مدل استاندارد M8 خواهد بود اما قدرت آن به حدود 620 اسب بخار خواهد رسید.


قوی‌ترین و سریع‌ترین نسخه‌ی فعلی این خانواده خودروی M850i xDrive است که از همان پیشرانه یاد شده استفاده کرده اما این قلب آهنین قدرت 523 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتون متری دارد. شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با 3.6 ثانیه می‌باشد. البته انتظار داریم شتاب نسخه‌ی کامپتیشن چند دهم ثانیه‌ای کمتر شود.


اگر این خبرها صحیح باشد ما مدل کامپتیشن را اندکی پس از عرضه‌ی M8 استاندارد در سال آینده خواهیم دید. احتمالاً دل هیچ‌کس برای پیشرانه‌ی 12 سیلندر تنگ نخواهد شد…

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان