اکران برگزیده چهل سال سینمای ایران در موزه سینما + جدول نمایش

برنامه و زمان‌بندی نمایش گزیده فیلم‌های چهار دهه سینمای ایران اعلام شد.

اکران برگزیده چهل سال سینمای ایران در موزه سینما + جدول نمایش

برنامه و زمان‌بندی نمایش گزیده فیلم‌های چهار دهه سینمای ایران اعلام شد.

به گزارش رسیده، ویژه برنامه «نمایش گزیده‌ چهل سال سینمای ایران» به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، پنج‌شنبه 26 مهرماه در موزه سینما افتتاح می‌شود و در نخستین روز، دو فیلم سینمایی از تولیدات سال‌های 1358 و 1359 روی پرده می‌روند.

در این برنامه که تا پایان سال 1397 ادامه خواهد داشت، پنج‌شنبه‌های هر هفته در دو سانس 15 و 17 دو فیلم سینمایی ویژه مخاطبانی که در این گردهمایی ثبت‌نام کرده‌اند، اکران می‌شوند.

گزیده‌ فیلم‌های چهل سال سینمای ایران به همت علی بختیاری از بین تولیدات سال‌های 1357 تا 1397 انتخاب و با تلاش فیلمخانه ملی ایران برای نخستین بار و ویژه این برنامه، اسکن و اصلاح شده‌اند.

پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه و زمان‌بندی اکران فیلم‌ها به سایت موزه سینمای ایران مراجعه و جدول نمایش فیلم‌ها را دریافت کنند.

یادآوری می‌شود، نمایش گزیده‌ چهل سال سینمای ایران ویژه افرادی است که کد اختصاصی و کارت عضویت خود را از روابط عمومی موزه سینما دریافت کرده‌اند.

به دلیل استقبال کم‌نظیر مخاطبان از این برنامه، اعضا می‌بایست با بررسی جدول نمایش و انتخاب فیلم‌های مورد علاقه خود، یک هفته قبل از اکران برای رزرو برنامه اقدام کنند.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان