هواوی طی سه سال ۴۵ میلیون گوشی از سری انجوی فروخته است

گزارش شده که هواوی تا به حال موفق شده بیش از ۴۵ میلیون گوشی از سری انجوی خود به فروش برساند. باید گفت که این سری تنها ۳ سال است که به راه افتاده و طی این مدت، رسیدن به رقم فروش ۴۵ میلیونی، دستاورد قابل توجهی به حساب می‌آید.

هواوی طی سه سال 45 میلیون گوشی از سری انجوی فروخته است

گزارش شده که هواوی تا به حال موفق شده بیش از 45 میلیون گوشی از سری انجوی خود به فروش برساند. باید گفت که این سری تنها 3 سال است که به راه افتاده و طی این مدت، رسیدن به رقم فروش 45 میلیونی، دستاورد قابل توجهی به حساب می‌آید.

شرکت چینی در جریان رونمایی از گوشی‌های انجوی مکس و انجوی 9 پلاس برای بازار چین که با عنوان نسخه 2019 هواوی Y9 هم شناخته می شود، میزان فروش 45 میلیونی سری انجوی خود را اعلام کرده است.

همانطور که می‌دانید توسعه اعضای خانواده‌ی موبایل‌های انجوی در سال 2015 با تولید گوشی‌های انجوی 5 و انجوی 5 اس آغاز شد تا کاربرانی که عادت ندارند، قیمت زیادی برای موبایل‌هایشان پرداخت کنند، سراغ آنها بروند. بدین ترتیب کاربران می‌توانستند با پرداخت هزینه‌ای معادل 145 تا 289 دلار، گوشی‌های یاد شده را خریداری کنند.

سال بعد از آن، موبایل‌های انجوی 6 و 6 اس به بازار عرضه شدند و سال 2017 میلادی شاهد معرفی انجوی 7 و 7 پلاس بودیم. امسال این سری قدرتمندتر از گذشته ظاهر شد و سه مدل مختلف از این سری با نام‌های انجوی 8، 8 ای و 8 پلاس عرضه شده‌اند.

البته عرضه‌ی این مدل‌ها در سال 2018 برای هواوی بسیار آسان بوده چرا که شرکت چینی پیش از این، سخت افزار‌ سری انجوی را با نام‌های دیگر در نقاط مختلف جهان عرضه کرده است. بدین ترتیب انجوی 9 پلاس و انجوی مکس می‌تواند طی ماه‌های آینده به رقم فروش این سری چند میلیون نسخه‌ی دیگر نیز اضافه کند.

گفتنی است انجوی 9 پلاس از یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزلوشن 2340 در 1080 پیکسلی و نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برند. علاوه بر این یک پردازنده هشت هسته ای کایرین 710 را به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه برای این گوشی در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی برای این موبایل را بر عهده دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان