درخواست اصلی شاهین ایزدیار برای موفقیت در مسابقات شنای پارالمپیک ۲۰۲۰

شاهین ایزدیار پرافتخارترین ورزشکار ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ درخواست اصلی‌اش برای موفقیت در پارالمپیک ۲۰۲۰ را عنوان کرد.

درخواست اصلی شاهین ایزدیار برای موفقیت در مسابقات شنای پارالمپیک 2020

شاهین ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکردش در بازی‌های پاراآسیایی 2018 (کسب 6 طلا و یک نقره در رشته شنا) و در پاسخ به این سوال که آیا تصور این عملکرد را قبل از اعزام می‌کرد؟ اظهار داشت: براساس رنکینگ تقریباً مشخص بود که می‌توانم مدال‌های زیادی بگیرم، اما شرایط مسابقه فرق می‌کند و در واقع قابل پیش‌بینی نیست. همه تلاشم را انجام دادم تا پرچم ایران را بالا ببرم و خدا را شکر که شرمنده مردم نشدم.

وی درباره طرفداری‌اش از تیم فوتبال پرسپولیس و هدف‌گذاری برای کسب 6 طلا در این بازی‌ها به خاطر این تیم گفت: درست است که طرفدار پرسپولیس هستم، اما اگر شرایط فراهم می‌شد، برای طلای هفتم هم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کردم. ماده‌ای که در آن نقره گرفتم، ماده تخصصی شناگر قزاقستانی بود و واقعاً نمی‌شد کاری کرد.

پرافتخارترین ورزشکار ایران در بازی‌های پاراآسیایی 2018 درباره اینکه گفته می‌شود عنوان پرافتخارین ورزشکار این بازی‌ها را نیز به خود اختصاص داده، عنوان کرد: من در اپلیکیشن مخصوص بازی‌ها به عنوان پرافتخارترین ورزشکار معرفی شده‌ام، اما شنیده‌ام در سایت بازی‌ها تعداد مدال‌های یک شناگر چینی از من بیشتر است. ظاهراً ملاک خاصی وجود ندارد. به هر حال هنوز رسماً چیزی اعلام نشده و باید منتظر بمانیم تا ببینیم اوضاع چگونه است.

ایزدیار درباره این موضوع که موفقیتش در بازی‌های پاراآسیایی باعث بالا رفتن توقعات از او برای پارالمپیک 2020 شده است، تصریح کرد: پارالمپیک با پاراآسیایی فرق دارد، چرا که سطحش بسیار بالاتر است. در دوره قبلی بازی‌های پارالمپیک هشتم شدم، اما حالا می‌توان به کسب سکو نگاهی داشت، البته اگر در دو سال آینده شرایط فراهم باشد.

وی در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین درخواستش چیست؟ اظهار داشت: مهمترین و اصلی‌ترین مسئله این است که بتوان حداقل 4 اردوی سه ماه در کمپ‌های خارج از کشور برگزار کرد. قطعاً در صورت تحقق این مسئله می‌توان به مدال‌آوری امیدوار بود.

شناگر طلایی ایران در پایان درباره میزبان سکه‌هایی که قرار است دریافت کند، گفت: طبق چیزی که شنیده‌ام، برای مدال طلا 160 سکه، برای طلای دوم 50 درصد، برای طلای سوم 25 درصد و برای طلای چهارم 10 درصد از میزان کل پاداش تعلق می‌گیرد. شنیده‌ام که آیین‌نامه جدید پرداخت پاداش‌ها در حال تدوین است و باید منتظر تصمیم نهایی مسئولان بمانیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان