نگران معیشتِ کارگران هستیم

مجمع نمایندگان کارگران استان تهران همگام با دیگر تشکلات کارگری عدم برگزاری جلسات شورای عالی کار توسط وزارت کار را مغایر با مواد ۲۰۳،۱۶۷،۱۶۸ دانست.

نگران معیشتِ کارگران هستیم

محمد رضا تاجیک، رییس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اعتراض نسبت به عدم برگزاری جلسه شورای عالی کار خبر از بیانیه این مجمع برای مطالبات کارگری داد و مهمترین مطالبات طبقه کارگری را بحران معیشتی خانوار کارگری و تورم افسار گسیخته اعلام  کرد.

 مجمع نمایندگان کارگران استان تهران همگام با دیگر تشکلات کارگری عدم برگزاری جلسات شورای عالی کار توسط وزارت کار را مغایر با مواد 203،167،168 دانسته و آن را تخلف از سوی مسئول ترین شریک اجتماعی اعلام می نماید .
 
واقعیت این است که اهل سیاست بدشان نمی‌آید از مسائل صنفی کارگران به سود خود استفاده کنند اما این مجمع بدون کوچکترین تعلقی در خصوص گرایش های سیاسی، در قبال تحقق خواسته‌های صنفی موکلین خود ،کارگران کشور کوتاه نمی آیند و از تمام مسئولین ذی ربط، نمایندگان مجلس و دولتمردان خواهانند با توجه به وظایف محوله خود در شرایط بوجود آمده در خصوص افزایش تورم بی سابقه و به سبب آن کاهش قدرت خرید این مهم را در اولویت امور قرار دهند.  
 
حقیقت این است:  "معیشت کارگران از بین رفته است"  
 
مجمع  نمایندگان کارگران استان تهران اعلام می نماید :چرا باید معیشت کارگران در پس مصلحت‌های سیاسی پنهان بماند و امنیت شغلی کارگران را در معرض تهدید قرار دهد،چرا باید سکوت پیشه کنیم.

ما نگران معیشتِ موکلین خود «کارگران » هستیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان