پوشش گارانتی اضافه و واقعی جنرال موتورز

افرادی که به فکر خرید خودرویی جدید از برندهای تحت حمایت جنرال موتورز هستند می‌توانند از تجربه‌ی خرید بهتری لذت ببرند زیرا گارانتی اضافه‌ی جدیدی ارائه می‌شود

پوشش گارانتی اضافه و واقعی جنرال موتورز

افرادی که به فکر خرید خودرویی جدید از برندهای تحت حمایت جنرال موتورز هستند می‌توانند از تجربه‌ی خرید بهتری لذت ببرند زیرا گارانتی اضافه‌ی جدیدی ارائه می‌شود. می‌پرسید آیا این گارانتی قبلاً ارائه نمی‌شد؟ ارائه می‌شد اما این یکی متفاوت است. بنا به بیانیه خبری منتشر شده توسط جنرال موتورز، این گارانتی جدید کاملاً واقعی بوده و از سپر تا سپر خودرو را به مدتی محدود شامل می‌شود. به‌طور خلاصه باید گفت بجای ارائه‌ی این گارانتی اضافه به‌صورت قراردادی جداگانه پس از انقضای گارانتی اصلی خودرو، جنرال موتورز برنامه‌های خود را تغییر داده و بدون دردسر زیاد این گارانتی را پیشنهاد می‌کند.


یکی از مدیران برندهای شورولت، بیوک، جی ام سی و کادیلاک می‌گوید:

یکی از بهترین چیزها در زمان خرید خودروی جدید آن اطمینان خاطری است که از ارائه‌ی گارانتی به وجود می‌آید. اگر شما مالک یک شورولت باشید می‌دانید که تمامی نمایندگی‌های کمپانی جنرال موتورز بدون کاغذبازی و اضافه‌کاری اقدام به انجام کارهای تعمیراتی و گارانتی می‌کنند. همین موضوع درباره کادیلاک، جی ام سی و بیوک نیز صدق می‌کند. هم‌اکنون ما در حال ارائه یک فرصت برای افزایش زمان گارانتی سپر به سپر خودروهایمان هستیم.


به این ترتیب گارانتی محصولات شورولت و جی ام سی می‌تواند از 3 سال/58 هزار کیلومتر به 5 سال/96 هزار کیلومتر افزایش یابد. خودروهای بیوک و کادیلاک پیش از این با گارانتی 4 ساله/80 هزار کیلومتر عرضه می‌شدند بنابراین خریداران این برندها نیز می‌توانند گارانتی 6 ساله/112 هزار کیلومتری را انتخاب نمایند.


البته این گارانتی بیشتر، به‌صورت رایگان ارائه نمی‌شود. جنرال موتورز اشاره دقیقی به بهای این گارانتی اضافه نداشته اما یکی از مدیران آن گفته بهای گارانتی بیشتر، بین 1000 تا 2000 دلار خواهد بود. همچنین این گارانتی تنها در دسترس خریداران خودروهای صفرکیلومتر خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان