‌ ادعای شنود درون‌جریانی در شهرداری

اخبار در شهرداری تهران حکایت از یک رسوایی دارد؛ شنود مکالمات معاونان شهردار توسط شهردار. در این میان واکنش رئیس شورای شهر تهران هم ماجرا را عجیب‌تر کرده است.
 
اخبار در شهرداری تهران حکایت از یک رسوایی دارد؛ شنود مکالمات معاونان شهردار توسط شهردار. در این میان واکنش رئیس شورای شهر تهران هم ماجرا را عجیب‌تر کرده است. عادی‌سازی شنود با تمام قوا برقرار است؛ شنود است دیگر، به همین راحتی، فقط وقتی علی مطهری ادعا کرد در اتاق کارش ابزار شنود گذاشته‌اند همه اصلاح‌طلبان برای متهم کردن نهادهای اطلاعاتی کشور صف کشیدند!
 
حجت‌الله میرزایی که تا همین چند روز پیش معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران بود و تازه برکنار شده در ادعایی عجیب گفته که «آقای افشانی گفته‌اند که من تلفن معاونانم را شنود می‌کنم و فهمیدم که برخی از آنها پشت سر من حرف می‌زنند.» او اضافه کرده که «این کار غیرقانونی است و اگر در هر کجای دنیا اتفاق می‌افتاد یک رسوایی بزرگ بود‌. اگر صحبتی هم شده راجع به عملکرد ایشان بوده، ما هیچ‌گاه بر سر ماندن یا نماندن و جایگزین ایشان صحبت نکردیم.» او در پایان صحبت‌های خود می‌گوید: «شب گذشته خبری مبنی بر اینکه یک فایل صوتی که در آن کریمی (روابط عمومی) و میرزایی در حال رایزنی برای جانشینی افشانی هستند به دست شهردار تهران رسیده و دلیل حذف ناگهانی این دو از سمت‌های خود همین فایل صوتی است که در کانال‌ها منتشر شده است.» کریمی و میرزایی اخیراً توسط شهردار از سمت‌های خود برکنار شده‌اند. البته شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای ادعای شنود را رد کرده و گفته از طریق مراجع قانونی این تهمت را پیگیری خواهد کرد، اما واکنش محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران هم به این اتفاق عجیب است. او در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوع شنود را پیگیری خواهد کرد برای عادی جلوه دادن ماجرا گفته است: «این یک سوءتفاهمی بود که با صحبت‌های بعضی از افراد اتفاق افتاده و بنده پیگیری و رسیدگی خواهم کرد، ولی شنود از صدر اسلام تاکنون مطرح بوده و زن و شوهرها هم از شنود علیه هم استفاده می‌کنند.» مطابق قانون شنود مکالمات دیگران جرم است.
 
منبع: روزنامه جوان
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان