ایرانی ها، سوری ها و افغان ها نمی توانند از این مغازه خرید کنند

در ترکیه، صاحب یک مغازه کوچک، اجناس خود را به خریداران از ایران، سوریه و افغانستان نمی فروشد.

ورود ایرانی افغانی ممنوع

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال خبری اورنسل، صاحب یک مغازه کوچک در شهر چینار در استان دنیسلی ترکیه در ویترین خود نوشته ای گذاشت که: "خریداران از ایران، سوریه، افغانستان نمی توانند وارد این مغازه شوند و خرید کنند".

به گفته این پورتال خبری، یکی از پناهندگان در در دنیسلی عکس این نوشته را در شبکه های اجتماعی منتشر نمود. به عقیده وی، تعداد موارد نژادپرستی در جامعه ترکیه افزایش یافته است و تاکید کرد که در سایر نقاط استان با موارد مشابه این اعلامیه مواجه شده است.

طبق این نشریه، پس از اعلام خبر در رسانه ها، صاحب فروشگاه توسط پلیس بازداشت شد، نوشته تحریک آمیز از پنجره فروشگاه حذف شد. پس از بازرسی، او آزاد شد. صاحب فروشگاه به اتهام "تشویق مردم به خشونت و تحریک نفرت علیه اقوام دیگر" بازجویی شده است.

جمعه گذشته، پس از اینکه یک کودک در مرکز منطقه ای کاله مورد تجاوز جنسی قرار گرفت، اعتراضات  علیه پناهندگان سوری در این منطقه افزایش یافت. مقامات شهرداری 100 مهاجر خارج از شهر را اخراج کردند.

پیش از این در خبر ها آمده بود که اداره آمار برلین-براندنبورگ اعلام کرده است که تعداد مهاجرین برلین بیش از تعداد بومیان آن است.
براساس داده‌ها تا پایان سال 2017، تنها 47 درصد از ساکنین شهر در آن متولد شده‌اند و بقیه از سایر مناطق آلمان و یا کشورهای دیگر به این شهر آمده‌اند.
بیشتر مهاجرین آلمانی پایتخت آلمان از براندنبورگ (200 هزار نفر) هستند و در میان مهاجرین از سایر کشورها، لهستان رتبه اول را داراست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان