نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول ۲۰۱۸ ؛ آذر و دی ماه ۹۷

نمایشگاه همواره به عنوان یک مرکز تجاری بزرگ معرفی شده است، این رویدادها با در کنار هم قرار دادن تولید کنندگان، نوآوران و بازدیدکنندگان موجب می شود تا علاوه بر معرفی محصولات جدید، در خصوص تکنولوژی های نوین و همچنین ایده هایی که در آینده می تواند تغییرات اساسی در محصولات ایجاد کند را به نمایش می گذارد

نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول 2018 ؛ آذر و دی ماه 97

نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول 2018 ؛ آذر و دی ماه 97

نمایشگاه همواره به عنوان یک مرکز تجاری بزرگ معرفی شده است، این رویدادها با در کنار هم قرار دادن تولید کنندگان، نوآوران و بازدیدکنندگان موجب می شود تا علاوه بر معرفی محصولات جدید، در خصوص تکنولوژی های نوین و همچنین ایده هایی که در آینده می تواند تغییرات اساسی در محصولات ایجاد کند را به نمایش می گذارد. در کنار تمامی این ها بازدیدکنندگان و متخصصان این صنعت با آشنایی در مورد تکنولوژی های جدید موجب می شوند تا این اطلاعات در سراسر قاره های جهان و تمامی کشورها گسترش یابد. به لطف وجود اینترنت و گسترش روزافزون آن در سال های اخیر، تمامی اطلاعات این رویدادها به اشتراک گذاشته شده تا هرچه سریعتر سطح متنوعی از دانش به دست افراد برسد هرچند که حضور در نمایشگاه ها همیشه اثربخشی بیشتری خواهد داشت. با الی گشت همراه باشید تا در این مقاله با نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول در سال 2018 بیشتر آشنا شویم.

نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول

نمایشگاه خدمات و تجهیزات پزشکی استانبول ؛ HEALTH EXPO

این نمایشگاه در تاریخ 5 الی 8 دسامبر 2018 (14 الی 17 آذرماه 97) در محل CNR Expo در شهر استانبول برگزار خواهد شد. این رویداد به عنوان ششمین نمایشگاه خدمات و تجهیزات پزشکی و یکی از مهمترین نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول می باشد. تمام اجزای صنعت بهداشت ترکیه در این رویداد و در این تاریخ به منظور ارائه ارزش افزوده برای سلامت و اقتصاد ملی در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت. این رویداد از طریق همکاری بین SGK (سازمان تامین اجتماعی)، SADEFE (فدارسیون انجمن های خدمات اجتماعی و سلامت) و OHSAD (انجمن بیمارستان ها و موسسات بهداشتی خصوصی) برگزار خواهد شد. سمپوزیوم ها، کنگره ها و دوره هایی نیز همزمان با این نمایشگاه برگزار می گردد که یک پلت فرم از اطلاعات، پیشنهادات و چشم اندازهایی برای سهامداران این صنعت است. این نمایشگاه همچنین علاوه بر اعضای اتحادیه های بیمارستان های عمومی و شرکت کنندگان در بیمارستان های عمومی، میزبان مقامات بیمارستان های دولتی نیز خواهد بود. همزمان با نمایشگاه سلامت استانبول که میزبان شرکت های تجاری قابل توجهی است که توسط بازدید کنندگان بین المللی و غرفه داران برگزار می شود، کنگره بین المللی خدمات سلامت نیز اجرا خواهد شد و پیش بینی می شود که 5 هزار بازدید کننده از این نمایشگاه دیدن نمایند که شامل 3500 استاد و نماینده ویژه و همچنین 1500 خریدار و یا تامین کننده هستند. نمایشگاه سلامت استانبول قبلا جایگاه خود را به عنوان مرکز تجاری دولتی برای حرفه ای ها تضمین کرده است.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی استانبول

نمایشگاه صنعت پلاستیک اوراسیا ؛ Plast Eurasia 2018

این نمایشگاه در تاریخ 5 الی 8 دسامبر 2018 (14 الی 17 آذرماه 97) در محل Tüyap Fair and Congress Center در شهر استانبول برگزار خواهد شد. این رویداد به عنوان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و یکی از مهمترین نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول خواهد بود. از جمله مواردی که در این نمایشگاه در معرض دید قرار خواهد گرفت می توان به پروفیل های پلاستیکی و لوله ها، خطوط سیمی، ماشین آلات قالب گیری پلاستیک، ماشین آلات پر کننده، ماشین آلات برش پلاستیک، پلاستیک های مهندسی شده، دسته های صندلی، افزودنی های پی وی سی، افزودنی های لاستیکی، مواد شیمیایی، پلیمرهای مهندسی، بسته بندی و پلیمرهای صنعتی، پلاستیک مورد استفاده در برج های خنک کننده، خشک کن ها، نوار نقاله، تجهیزات تست پلاستیک، مقیاس های الکترونیکی، سیتم های حرارتی و مقاومتی، قالب های پلاستیکی، قالب های بطری پت، سیلندرهای هیدرولیک، پمپ ها، کمپرسورهای هوا، تکنولوژی های بازیافت پلاستیک، خدمات بازیافت، سیتم های سیلو و همچنین نرم افزارهای آن ها اشاره کرد. در سال های گذشته نزدیک به هزار شرکت و سازمان از 41 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت کرده اند و همچنین بیش از 48 هزار بازدید کننده از 84 کشور جهان در فضایی به مساحت 100 هزار متر مربع از این نمایشگاه دیدن نمودند.

نمایشگاه صنعت پلاستیک اوراسیا

نمایشگاه صنعت چاپ و صنایع وابسته استانبول ؛ FESPA EURASIA 2018

این نمایشگاه در تاریخ 6 الی 9 دسامبر 2018 (15 الی 18 آذرماه 97) در محل CNR Expo در شهر استانبول برگزار خواهد شد. این رویداد یک فدراسیون جهانی است که از 37 انجمن ملی در مورد چاپ کاغذی، چاپ دیجیتال و چاپ بر روی پارچه تشکیل شده است. FESPA که در سال 1962 تاسیس شد، نمایشگاه ها و کنفرانس های برجسته این صنعت را سازماندهی کرده و سود حاصل از این فعالیت ها را به جامعه جهانی چاپ باز می گرداند. با توجه به اینکه این رویداد یکی از مورد توجه ترین نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول است، از جمله مواردی که در این نمایشگاه مطرح خواهد شد می توان به چاپ دیجیتال با فرمت های گسترده، چاپ بر روی صفحه نمایش، چاپ پارچه، چاپ سه بعدی، چاپ تجاری و همچنین چاپ بر روی مواد مصرفی است.

نمایشگاه صنعت چاپ استانبول

نمایشگاه دارو و مواد اولیه آن استانبول ؛ Pharma Istanbul 2018

این نمایشگاه در تاریخ 6 الی 8 دسامبر 2018 (15 الی 17 آذرماه 97) در محل Crowne Plaza Istanbul – Asia در شهر استانبول برگزار خواهد شد. این رویداد به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول فرصتی برای شرکت های خاورمیانه، منطقه قفقاز، جمهوری ترکیه و شمال آفریقا برای ورود به بازارهای دارویی جهانی است. این فرصت ایجاد شده تا تمامی متخصصان این صنعت بتوانند در این مناطق با معرفی محصولات جدید خود، نوآوری های محصول و اطلاعات تماس با تامین کنندگان در این نمایشگاه شرکت کنند. از جمله مهمترین مواردی که در این رویداد به آن پرداخته می شود شامل مواد اولیه دارویی، مواد افزودنی، مواد واسطه، آزمایشگاه های دارویی، تولید، تجهیزات اندازه گیری تست، بسته بندی های دارویی و فن آوری های بسته بندی می باشد.

نمایشگاه معدن و تجهیزات وابسته ترکیه ؛ Mining Turkey 2018

این نمایشگاه در تاریخ 13 الی 16 دسامبر 2018 (22 الی 25 آذرماه 97) در محل Tüyap Fair and Congress Center در شهر استانبول برگزار خواهد شد. این رویداد به عنوان هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن، حفر تونل، تجهیزات و ماشین آلات و وسایل نقلیه سنگین می باشد که به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول است. این رویداد در سال های گذشته میزبان 392 شرکت کننده از 34 کشور جهان از جمله کشورهای چین، آلمان و جمهوری چک بوده است. همچنین این نمایشگاه با بیش از 9 هزار بازدید کننده حرفه ای که شامل 500 بازدید کننده خارجی از 47 کشور و بیش از 8500 بازدید کننده داخلی بوده است. از جمله مواردی که در این نمایشگاه مطرح می گردد می توان به تجهیزات اندازی گیری، تجهیزات نظارت ژئوفیزیکی، تجهیزات پیشگیری و زمین شناسی، ارتباطات ماهواره ای و کنترل از راه دور، ماشین آلات و تجهیزات حفاری، لوازم و تجهزات انفجاری و همچنین ماشین آلات و تجهیزات حمل و نقل اشاره کرد. این نمایشگاه در مساحتی بیش از 21 هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

نمایشگاه معدن ترکیه

نمایشگاه چشم پزشکی استانبول ؛ SILMO Istanbul 2018

این نمایشگاه در تاریخ 13 الی 16 دسامبر 2018 (22 الی 25 آذرماه 97) در محل Istanbul Expo Center در شهر استانبول برگزار خواهد شد. این رویداد به عنوان نمایشگاه محصولات اپتیک و چشم پزشکی برگزار شده و یکی از مهمترین نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول می باشد. این نمایشگاه بازتابی از تمایلات سهامداران صنعت اپتیک و عینک در ترکیه بوده و برای ایجاد یک رویداد برجسته در ترویج این صنعت در سراسر منطقه و همچنین توسعه کسب و کارهای آن می باشد. از جمله مواردی که در این نمایشگاه مطرح می شود می توان به فریم های تجویز شده، عینک های آفتابی، عینک های ورزشی، لنزهای تجویزی، لنزهای تماسی و تجهیزات تعمیر و نگهداری اشاره کرد.

نمایشگاه چشم پزشکی استانبول

نمایشگاه املاک و تامین مالی استانبول ؛ CNR EMLAK 2018

این نمایشگاه در تاریخ 13 الی 16 دسامبر 2018 (22 الی 25 آذرماه 97) در محل CNR Expo در شهر استانبول برگزار خواهد شد. این رویداد ششمین نمایشگاه پروژه های سرمایه گذاری املاک و تامین مالی بوده که جزء پر اهمیت ترین نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول می باشد. این رویداد برای مرتبه چهارم است که با همکاری شرکت های پیشرو در زمینه املاک و مستغلات، سرمایه گذاران و متخصصین امور مالی از سراسر جهان برگزار خواهد شد. این رویداد تنها نوع در این زمینه است که در ترکیه و منطقه برای املاک و مستغلات برگزار می گردد. این نمایشگاه یک فرصت منحصر به فرد برای ایجاد ارتباطات تجاری جدید در سطح منطقه ای و جهانی است. بازدیدکنندگان برجسته ای از اتحادیه اروپا، خاورمیانه، شمال آفریقا، خلیج فارس و کشورهای مشترک المنافع در این رویداد همکاری بسیار خوبی را با یکدیگر دارند. از جمله مواردی که در این نمایشگاه مطرح می شود می توان به مراکز خرید و تجاری، اقامتگاه ها، املاک صنعتی، مناطق صنعتی سازمان یافته و همچنین آژانس های املاک و مستغلات اشاره کرد. در سال های گذشته 400 برند و پروژه در این نمایشگاه شرکت کرده و بیش از 6800 بازدید کننده خارجی و 16 هزار بازدید کننده داخلی از آن دیدن نموده اند.

نمایشگاه املاک استانبول

نمایشگاه مادر،کودک و نوزاد استانبول ؛ IBS Istanbul 2018

این نمایشگاه در تاریخ 14 الی 16 دسامبر 2018 (23 الی 25 آذرماه 97) در محل Istanbul Congress Center در شهر استانبول برگزار خواهد شد. این رویداد به عنوان یکی از جذابترین نمایشگاه های ماه دسامبر استانبول برای مادران و کودکان برگزار می گردد. از جمله اصلی ترین مواردی که می توانید در این رویداد با آن ها برخورد داشته باشید می توان به محصولات مراقبت از مادر و نوزاد، بچه ها و صندلی ها، مهد کودک و اتاق خواب، تغذیه، لباس، حمام کردن، ایمنی، اسباب بازی ها، خدمات مشاوره ای و همچنین خدمات بهداشتی و درمانی اشاره کرد.

نمایشگاه مادر و کودک استانبول
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان