۸ مورد از گرانقیمت ترین غذاهای دبی + تصویر

نام دبی با تفریحات و فعالیت های لاکچری و گرانقیمت گره خورده است و در این شهر می توان لوکس ترین تفریحات دنیا را تجربه کرد

8 مورد از گرانقیمت ترین غذاهای دبی + تصویر

گرانقیمت ترین غذاهای دبی

نام دبی با تفریحات و فعالیت های لاکچری و گرانقیمت گره خورده است و در این شهر می توان لوکس ترین تفریحات دنیا را تجربه کرد. هتل های 7 ستاره فوق لوکس، بوتیک های بسیار شیک و مدرن، آسمان خراش های مدرن با معماری های عجیب و غریب و غذاهای خوشمزه و گرانقیمت، سفر به این شهر را به سفری رویایی و خاطره انگیز تبدیل کرده است. دبی شهری جاه طلب و بلندپرواز و هرچیزی را در مخیله انسان بگنجد در دبی ساخته می شود. برج ها و ساختمان های عجیب و خاص، پیست اسکی در دبی، هتل های فوق لوکس با امکاناتی مافوق تصور و همین طور غذاهایی بسیار لوکس و گران قیمت که در ترکیبات آن ها از طلای واقعی استفاده می شود دبی را به شهری رویایی و شگفت انگیز تبدیل کرده اند. شما با تور دبی می توانید به این شهر عربی سفر کنید و خاطراتی به یادماندنی برای خود رقم بزنید، همچنین اگر دوست دارید شخصا به دبی بروید با تهیه بلیط هواپیمای دبی می توانید به دبی سفر کنید. از آن جا که تفریحات لوکس جزء جاذبه های دبی به حساب می آیند در این مطلب تصمیم داریم 7 مورد از گرانقیمت ترین غذاهای دبی را به شما معرفی کنیم. قیمت این غذاها بسیار بالاست و مطمئنا هرکسی توان پرداخت آن را ندارد. در تهیه این غذاهای گرانقیمت اکثرا از طلا، خاویار و مواد غذایی نادر و کمیاب استفاده شده است و همین موضوع دلیل اصلی گران بودن آن ها به حساب می آید. در ادامه با الی گشت همراه باشید تا با این غذاها آشنا شویم.

خلیفه برگر دبی

1- فیله کوبه ؛ Kobe Tanderloin

خانه استیک سیفایر (SeaFire) در هتل لوکس آتلانتین دِپالم یکی از گرانقیمت ترین غذاهای دبی را سرو می کند. این غذا از 350 گرم گوشت فیله گوساله تهیه می شود و قیمتی حدود 270 دلار دارد. این غذا از فیله نژاد خاص و نادری از گاو تهیه می شود که در منطقه کوبه ژاپن پرورش پیدا می کنند و به خاطر طعم لذیذ گوشت هایشان شهرت دارند. کسانی که این فیله را امتحان کرده اند می گویند که این نوع گوشت لذیذترین و خوشمزه ترین فیله در جهان است! دلیل این موضوع بسیار عجیب و در عین حال جالب است: گاوهای منطقه کوبه ژاپن مدام در حال گوش کردن به موسیقی کلاسیک هستند و روزانه ماساژ داده می شوند!!! به همین دلایل گوشت آن ها در سرتاسر دنیا شهرت دارد و یکی از گرانقیمت ترین غذاهای دبی هم با گوشت این گاوها تهیه می شود. البته قیمت این غذا آنقدر زیاد است که هرکسی توان پرداخت آن را ندارد. اما اگر به دبی سفر کرده اید و دوست دارید نهایت لاکچری و رفاه را تجربه کنید و البته توان مالی اش را دارید برای امتحان کردن فیله کوبه به آدرس زیر بروید.

  • آدرس: Ground Level, The Avenues, Atlantis The Palm, Palm Jumeirah
فیله کوبه

2- خرچنگ عنکبوتی ؛ Spider King Crab

یکی دیگر از گرانقیمت ترین غذاهای دبی با نوعی خرچنگ بزرگ تهیه می شود که به دلیل دست و پاهای درازش به خرچنگ عنکبوتی شهرت پیدا کرده است. این خرچنگ ها از کشور نروژ وارد می شوند و اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید مطمئنا امتحان کردنش برایتان هیجان انگیز خواهد بود. رستوران پپرکرب در هتل لوکس و مجلل گران حیات این غذای گرانقیمت و لاکچری را سرو می کند. این خرچنگ حدود 2٫5 کیلوگرم وزن دارد و برای هر وعده آن باید حدود 785 دلار ناقابل بپردازید! گوشت این نوع خرچنگ آنقدر خوشمزه است که نیازی به مزه دار کردن ندارد، اما این رستوران برای طعم هرچه بهتر آن سسی ویژه از فلفل سیاه، فلفل چیلی و … در کنار آن سرو می کند که طعم آن را لذیذتر و خوشمزه تر می کند.

  • آدرس: Grand Hyatt Dubai, Oud Metha Rd
خرچنگ عنکبوتی دبی

3- بستنی الماس سیاه ؛ Black Diamond Ice Cream

مورد بعدی از گرانقیمت ترین غذاهای دبی در حقیقت یک غذا نیست، بلکه یک بستنی خاص و عجیب و غریب است. کافه اسکوپی در دبی چیزی را به مشتریانش ارائه می کند که احتمالا گران ترین بستنی جهان به حساب می آید. بستنی الماس سیاه از ترکیب بستنی وانیلی خاصی که از ماداگاسکار وارد می شود با زعفران اصیل ایرانی تهیه می شود و روی آن هم با ترافل های سیاه ایتالیایی ریخته می شود و ….مهم تر از همه روی آن تراشه های طلای خوراکی تزئین می شود! بنابراین اگر آنقدر متمول و ثروتمند هستید که بستنی طلایی بخورید می توانید به این کافه لوکس بروید و این تجربه منحصربفرد را تجربه کنید. قیمت این بستنی که در ظاهر شبیه به بستنی های دیگر است 820 دلار ناقابل است!

  • آدرس: Jumeirah Rd, Umm Suqeim 2
بستنی طلا دبی

4- کاپ کیک ققنوس طلایی ؛ The Golden Phoenix cupcake

مورد بعدی در لیست گرانقیمت ترین غذاهای دبی یک کاپ کیک است! اما مسلما این کاپ کیک به هیچ معمولی و عادی نیست: دانه های وانیل اوگاندا، شکلات امدی پورسلانا ( Amedei Porcelana) از توسکانی، توت فرنگی های اورگانیک که در طلا غلتانده شده اند و ورقه های طلای واقعی با یکدیگر ترکیب می شوند تا  کاپ کیک ققنوس طلایی را بسازند! این کاپ کیک که ظاهرا دیگر سرو نمی شود روزگاری گران ترین کاپ کیک در سرتاسر جهان بود و قیمتی معادل 1010 دلار داشت. البته شاید فروش چنین کاپ کیکی زیادی تجمل به حساب بیاید، اما سازندگان آن توجیه خوبی برای آن داشتند: کافه قنادی بلومزبری در یک همکاری بشردوستانه با برنامه جهانی غذا، 50% از سود حاصل از آن را به اطعام یتیمان و فقرای جهان اختصاص می داد.

  • آدرس: Financial Center Rd, Dubai
کاپ کیک ققنوس طلایی

5- خاویار سلطنتی ؛ Imperial Caviar

رستوران آمستور در دبی یکی دیگر از گرانقیمت ترین غذاهای دبی را سرو می کند و این غذا چیزی نیست جز خاویار مشهور و لاکچری! خاویار سلطنتی نام این غذای گرانقیمت است که از ماهی خاویار سفید که در اوج بلوغ صید شده به دست آمده است. این نوع خاویار آنقدر کمیاب و نادر است که در سال تنها 50 کیلوگرم از این خاویار تولید می شود. همین موضوع می تواند قیمت بالای خاویار سلطنتی را تا حدودی توجیه کند. یک قوطی 1 کیلوگرمی از خاویار سلطنتی حدود 7915 دلار قیمت دارد و هرجای امارات متحده عربی و شهر دبی که باشید این خاویار باارزش برایتان ارسال می شود. اگر اهل غذاهای لوکس هستید و می خواهید و می توانید یکی از گرانقیمت ترین غذاهای دبی را سفارش بدهید خاویار سلطنتی را فراموش نکنید.

خاویار سلطنتی دبی

6- پیتزای سلطنتی ؛ Royal Pizza

خب، وقتی در مورد دبی صحبت می کنیم همه جا رنگ و بوی تجمل و لاکچری دارد. غذاهای دبی هم همان طور که دیدیم از این قاعده مستثنی نیستند و برخی از گرانقیمت ترین غذاهای دبی را با هم مرور کردیم. این بار نوبت پیتزا می رسد که به سبک و سیاق لوکس تهیه می شود و پیتزای سلطنتی نامیده می شود. اگر تا به حال فکر می کردید که پیتزا یک غذای فست فودی دم دستی است پس تا به حال نام این پیتزای گرانقیمت و لاکچری به گوشتان نخورده بوده است. این پیتزا اولین بار برای خاندان سلطنتی دبی تهیه شده است و به همین دلیل هم به این اسم نامگذاری شده است. پیتزا رویال در مدینه جمیرا جایی است که گران ترین پیتزای روی زمین را سرو می کند و قیمت هر پیتزا حدود 211000  دلار است. روی این پیتزا ترافل های سفید ایتالیایی، ترافل سیاه، زعفران، خاویار الماس ایرانی و قارچ های ژاپنی ریخته می شود و برای تکمیل تجمل پیتزا به آن دو اونس طلای خوراکی هم اضافه می شود!

جالب است بدانید قبل از اختراع این پیتزای سلطنتی، گران ترین پیتزای جهان توسط سرآشپز مشهور بین المللی گوردون رمزی تهیه شده بود و حدود 2000 دلار قیمت داشت.

  • آدرس: Al Sufouh Rd, Al Qasr at Madinat Jumeirah
گران ترین پیتزای جهان

7- ساندویچ لاکچری

آخرین مورد از گرانقیمت ترین غذاهای دبی که تا به حال سرو شده است یک ساندویچ است. این ساندویچ گران در حقیقت ترکیبات بسیار کمی داخلش دارد و خیلی پرملات نیست. در حقیقت پر و پیمان بودن ساندویچ نیست که باعث گرانی آن شده، بلکه کیفیت و قیمت موادش است که آن را به یکی از گرانقیمت ترین غذاهای دبی تبدیل کرده است. این ساندویچ از کمی نمک، کره، چند برش نازک از قارچ ترافل سیاه و دو تکه نان تشکیل شده است، همین و بس!

ساندویچ گرانقیمت دبی

8- خلیفه برگر ؛ Burg-Khalifa Burger

خلیفه برگر نام یکی دیگر از گرانقیمت ترین غذاهای دبی است که در واقع، یک همبرگر 5 طبقه خوشمزه  و لذیذ است که در 24 قیراط روکش طلا پوشانده شده است. این همبرگر گرانقیمت از 5 تکه همبرگر گوساله تشکیل شده که روی آن ها پنیر و سس کچاپ بلکبری ریخته شده است و در آخر با روکشی از طلا پوشانده شده است. این همبرگر علاوه بر قیمت بالایی که دارد، انقدر حجیم و بزرگ است که مطمئنا هرکسی نمی تواند آن را تنهایی بخورد و تمام کند. اما اگر اهل شکم گردی هستید و به نظرتان می توانید این همبرگر را بخورید پس باید سفری به دبی داشته باشید.

منبع: theculturetrip.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان