معرفی هتل حیات رجنسی دبی ؛ ۵ ستاره

این هتل در ناحیه قدیمی این شهر واقع شده و ۵ دقیقه پیاده روی از بازار محبوب طلا، پارچه و ادویه فاصله دارد

معرفی هتل حیات رجنسی دبی ؛ 5 ستاره

هتل حیات رجنسی دبی ؛ Hyatt Regency Hotel

این هتل در ناحیه قدیمی این شهر واقع شده و 5 دقیقه پیاده روی از بازار محبوب طلا، پارچه و ادویه فاصله دارد. هتل حیات رجنسی دبی Hyatt Regency Hotel همچنین دارای یک رستوران مجلل همراه با غذاهای ژاپنی و بین المللی نیز می باشد. از فرودگاه بین المللی دبی 8 کیلومتر فاصله دارد. ایستگاه مترو پالم دیره  را می توانید در عرض 7 دقیقه پیاده روی یا چند دقیقه با سرویس شاتل رایگان در دسترس داشته باشید. این هتل همچنین یکی از بهترنی هتل های دبی با رای مسافرانی که در آنجا اقامت داشته اند می باشد. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل حیات رجنسی دبی را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

هتل حیات رجنسی دبی

خدمات رفاهی هتل حیات رجنسی دبی

این هتل که دارای 421 اتاق می باشد، خدمات رفاهی این هتل لوکس شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با 1861 متر فضای کنفرانس و 17 اتاق جلسه، خدمات برگزاری عروسی، مرکز تجاری 24 ساعته و پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی می باشد. همچنین پذیرش 24 ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه جداگانه دارد.

هتل حیات رجنسی در دبی

خدمات حمل و نقل فرودگاه، نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی)، صبحانه با هزینه اضافی، دستگاه خودپرداز بانک، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات حمل و نقل در منطقه بدون هزینه اضافه، خدمات تبدیل ارز، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و کپی و روزنامه رایگان در لابی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. خدمات ویژه مخصوص معلولین، خدمات آرایش و زیبایی، قهوه و چای در مناطق مشترک، اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های اردو، فیلیپینی، ترکی، چینی، صربستانی، روسی، پرتغالی، ایتالیایی، اندونزیایی، کره ای، ژاپنی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، هلندی وعربی صحبت می کنند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت 14:00 تا 24:00 اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت 12:00 اقدام کنید.

هتل حیات رجنسی در دبی

امکانات تفریحی هتل حیات رجنسی دبی

در این هتل 5 ستاره امکانات تفریحی از جمله استخر داخل سالن (تمام سال)، استخر کودکان و نوجوانان، استخر در فضای باز (هزینه اضافی)، جکوزی داغ، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام، خدمات زیبایی و سونا به چشم می خورد. همچنین دارای تجهیزات ورزشی از جمله ایروبیک (هزینه اضافی)، موسیقی زنده، تجهیزات تنیس (هزینه اضافی)، دارت، کارائوکه، زمین بازی بچه ها، زمین تنیس (هزینه اضافی) و البته یک کافه می باشد که مهمانان این هتل می توانند از محیط دلنشین این کافه استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

 

رستورن هتل

رستوران الدوارAl Dawaar : این رستوران متحرک واقع در طبقه 25 و مشرف به خلیج فارس، شامل غذاهای بین المللی، اروپایی، خاورمیانه، آسیایی و ژاپنی است و روزانه برای ناهار و شام باز است.
آشپزخانه: این آشپزخانه پیتزا های پخته شده، گوشت، غذاهای دریایی و اردک را در میان اقلام دیگر ارائه می دهد. بخش سالن 24 ساعته در طول روز، موسیقی زنده را ارائه می دهد.
کافه مایاکوMiyako : این کافه انواع نوشیدنی ها را ادائه می دهد و همچنین سرویس ناهار و شام را ارائه می دهد.
خدمات اتاق 24 ساعته نیز در دسترس است.

هتل 5 ستاره حیات رجنسی در دبی

امکانات اتاق های هتل حیات رجنسی دبی

در همه اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی و رایگان موجود است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، سرویس خواب با کیفیت، روزنامه های رایگان، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، اتو و میز اتو، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ساعات محدود ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل دبی موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

هتل 5 ستاره حیات رجنسی

انواع اتاق های هتل حیات رجنسی دبی

  • اتاق کینگ: این اتاق ها 34 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • اتاق تویین: این اتاق ها 34 متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • اتاق کینگ با چشم انداز دریا: این اتاق ها 34 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • اتاق تویین با چشم انداز دریا: این اتاق ها 34 متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • اتاق کینگ / تویین با دسترسی به کلاب: این اتاق ها 34 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • سوییت رجنسی: این اتاق ها 70 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • سوییت رجنسی اکسکیوتیو: این اتاق ها 102 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
هتل حیات رجنسی

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

  • برج خلیفهتا شما 9 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 22 دقیقه ای می رسید و با وسایل حمل و نقل عمومی 42 دقیقه راه در پیش دارید.
  • دبی مال9 کیلومتر تا شما فاصله دارد. می توانید با سرویس حمل و نقل هتل به اینجا بروید و یا با تاکسی 22 دقیقه در راه باشید.
  • مرکز خرید سیتی واک:تا این فروشگاه 9 کیلومتر فاصله دارید که اگر با تاکسی بروید 21 دقیقه در راه خواهید بود. تا آنجا توسط اتوبوس 45 دقیقه طول می کشد و پیاده 36 دقیقه در راه خواهید بود.
  • جمیره پلازاتا هتل تقریبا 9 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 15 دقیقه ای و اتوبوس 38 دقیقه ای شما را می رساند. پیاده نیز 94 دقیقه راه است.
  • پارک بازی گاردن گلواین پارک در مسافت 7 کیلومتری قرار دارد که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 16 دقیقه زمان نیاز دارید. با ترکیب اتوبوس و مترو این مسیر را 52 ساعته طی می کنید.
  • دبی فریم7 کیلومتر از هتل دورتر است. می توانید توسط تاکسی 17 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • پل معلقبرای رفتن به این پل 9 کیلومتر را باید طی کنید با تاکسی 17 دقیقه در راه خواهید بود. مترو هم 29 دقیقه ای شما را می رساند.
  • مرکز خرید تویین تاورزتا هتل 8 کیلومتر فاصله دارد که با 7 دقیقه تاکسی سواری یا 17 دقیقه مترو سواری خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 1 کیلومتر فاصله هتل کرون پلازا دبی تا این فرودگاه است که توسط تاکسی 22 دقیقه ای این مسیر طی می شود. با مترو می توانید بعد از 25 دقیقه به فرودگاه برسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 1 کیلومتر است که با تاکسی می توانید 36 دقیقه ای این مسیر را طی کنید.
هتل 5 ستاره حیات رجنسی دبی

موقعیت هتل حیات رجنسی دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، جاده الخلیج

Al Khaleej Rd – Dubai – United Arab Emirates

منبع: booking.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان