شوک شورولت به SEMA با کانسپت کامارو SS

شمارش معکوس آغاز بکار نمایشگاه SEMA شروع شده و شورولت نیز از کانسپت جدید کامارو SS شوک رونمایی کرده است.

شوک شورولت به SEMA با کانسپت کامارو SS

شمارش معکوس آغاز بکار نمایشگاه SEMA شروع شده و شورولت نیز از کانسپت جدید کامارو SS شوک رونمایی کرده است.


این خودرو که به منظور پیش‌نمایش برخی وسایل جانبی کاماروی فیس لیفت طراحی شده به خاطر رنگ زرد شوک خود نام‌گذاری شده است. این رنگ از اوایل سال آینده در کاماروی تولیدی هم ارائه خواهد شد. قطعاً رنگ کامارو شوک هیجان‌انگیز بوده و توجه زیادی را به خود جلب می‌کند.


جدای از رنگ بدنه‌ی خاص، کاماروی موردبحث به قطعات پرفورمنس و جانبی زیادی مجهز شده است. شورولت اشاره‌ی زیادی به جزئیات نداشته اما در این خودروی مفهومی شاهد نوارهای مشکی روی کاپوت، آینه‌های جانبی مشکی و رینگ‌های تیره هستیم. ما همچنین می‌توان پکیج ظاهری را ببینیم که ترکیبی از اسپلیتر جلو و رکاب‌های جانبی متفاوت‌تر می‌باشد.


اگرچه شورولت حرفی درباره مشخصات فنی نزده اما گفته که کامارو 2019 با طیف گسترده‌ای از قطعات جانبی و پرفورمنس در دسترس خواهد بود. از شاخص‌ترین ویژگی‌های این خودروی عضلانی می‌توان به کیت‌های ورود هوای سرد، کیت ترمز برمبو و قطعات سیستم تعلیق برگرفته از کامارو 1LE اشاره کرد. مشتریان همچنین می‌توانند صندلی‌های اسپورت ریکارو، اسپویلر مشکی و درب باک سوخت با ظاهر فیبر کربنی را سفارش دهند.


شورولت علاوه بر کانسپت کامارو SS شوک اقدام به نمایش کامارو LT کانورتیبل سفارشی در SEMA خواهد کرد. این خودروساز تصاویر این خودرو را منتشر نکرده اما گفته که دارای رنگ بدنه‌ی خاکستری و با عناصر قرمز و قطعات جانبی بیشتر خواهد بود.

حرفی هم درباره‌ی مشخصات فنی زده نشده اما کامارو 2019 با پیشرانه‌های متنوعی عرضه می‌شود که از 4 سیلندر 2 لیتری 275 اسبی تا 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار با قدرت 650 اسب بخار را شامل می‌شود.

شورولت تنها به نمایش کامارو SS شوک در SEMA اکتفا نخواهد کرد بلکه چهار کانسپت تشکیل شده بر پایه‌ی سیلورادو 2019 را نیز در این رویداد هیجان‌انگیز به نمایش درخواهد آورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان