معرفی هتل رتاج رویال استانبول ؛ ۵ ستاره

این هتل که در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است، در ۷ کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک و مرکز نمایشگاه CNR واقع شده است

معرفی هتل رتاج رویال استانبول ؛ 5 ستاره

هتل رتاج رویال استانبول ؛ Retaj Royale Istanbul Hotel

این هتل که در سال 2013 ساخته شده است، در 7 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک و مرکز نمایشگاه CNR واقع شده است. این هتل دارای یک فضای داخلی شیک است. همچنین هتل رتاج رویال استانبول دارای اتاق های مجلل ومدرن تزئین شده می باشد. رستوران هتل شامل گزینه های متنوعی از ناهار خوری، از جمله غذاهای محلی و بین المللی می باشد. طیف گسترده ای از درمان های آبگرم با اتاق های مخصوص طراحی شده که برای درمان های زیبایی و آرامش بسیار مفید است. شما همچنین می توانید از خدمات انتقال هتل برای بازدید از مکان های محبوب و تاریخی بدون هزینه های اضافی بهره مند شوید. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل رتاج رویال استانبول را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

هتل رتاج رویال استانبول

خدمات رفاهی هتل رتاج رویال استانبول

خدمات رفاهی در این هتل لوکس و 5 ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با 170 متر فضای کنفرانس و 11 اتاق جلسه، خدمات و امکانات برگزاری مجالس عروسی، مرکز تجاری 24 ساعته و امکان استفاده از پارکینگ خودرو و حتی برای زمان طولانی بدون هزینه اضافی می باشد. همچنین پذیرش 24 ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. خدمات حمل و نقل فرودگاه، صبحانه با هزینه اضافی، دستگاه خودپرداز بانک، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات حمل و نقل در منطقه بدون هزینه اضافه، خدمات تبدیل ارز، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و کپی و روزنامه رایگان در لابی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. خدمات آرایش و زیبایی، قهوه و چای در مناطق مشترک، اینترنت سیمی و وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های اردو، انگلیسی، ترک وعربی صحبت می کنند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت 14:00 تا 24:00 اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت 12:00 اقدام کنید.

هتل رتاج رویال

امکانات تفریحی هتل رتاج رویال استانبول

در این هتل 5 ستاره امکانات تفریحی از جمله استخر داخل سالن (تمام سال)، استخر کودکان و نوجوانان، جکوزی داغ، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام، خدمات زیبایی و سونا به چشم می خورد و البته دارای یک کافه می باشد که مهمانان این هتل می توانند از محیط دلنشین این کافه استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

رستورن هتل

صبحانه بوفه در دسترس می باشد و برای هر روز بین ساعت 7 تا 10:30 صبح سرو می شود.
رستوران زمزم ZemZem : این رستوران متخصص در غذاهای بین المللی و سرو غذا صبحانه، ناهار و شام است. منوی کودکان در دسترس است و24 ساعته باز است.
خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

هتل رتاج رویال در استانبول

امکانات اتاق های هتل رتاج رویال استانبول

در این هتل 187 اتاق در 10 طبقه وجود دارد که همه اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به اینترنت کابلی و وای فای بدون هزینه اضافی و رایگان است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، سرویس خواب با کیفیت، روزنامه های رایگان، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، اتو و میز اتو، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ساعات محدود ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

هتل 5 ستاره رتاج رویال استانبول

انواع اتاق های هتل رتاج رویال استانبول

  • سوییت دولوکس: این اتاق ها 34 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • سوییت جونیور: این اتاق ها 33 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • سوییت خانواده: این اتاق ها 72 متر مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ و دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • اتاق کلاب رویال: این اتاق ها 50 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • اتاق دبل استاندارد: این اتاق ها 30 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • اتاق دبل دولوکس: این اتاق ها 30 متر مساحت دارند، یک تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • اتاق تویین استاندارد: این اتاق ها 30 متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
هتل 5 ستاره رتاج رویال

فاصله هتل تا جاذبه های استانبول

  • مسجد سلیمانیه :این مسجد حدودا 4 کیلومتر از شما دورتر است که با 34 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از مترو 65 دقیقه ای و با اتوبوس 75 دقیقه ای می رسید. پیاده روی تا آنجا 45 دقیقه طول می کشد.
  • بازار ادویه و بازار بزرگ تکسیم استانبول13 کیلومتر تا هتل لاش استانبول فاصله دارد. با تاکسی تا آنجا 33 دقیقه طول می کشد، با مترو 80 دقیقه ای و با تراموا 86 دقیقه ای خواهید رسید.
  • مسجد آبیاین مسجد حدودا 13 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 33 دقیقه ای و با استفاده از اتوبوس 72 دقیقه ای می رسید.
  • ایاصوفیه :حدودا 9 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی 39 دقیقه ای به آنجا بروید. با تراموا مسیر شما 73 دقیقه حدودا طول خواهد کشید.
  • خیابان استقلال :تنها 9 کیلومتر با شما فاصله دارد و با تاکسی 35 دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود.
  • کاخ دلما باغچه :14 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را 33 دقیقه ای طی کنید. با اتوبوس نیز تنها 80 دقیقه راه در پیش دارید.
  • میدان تکسیم :تنها 14 کیلومتر با شما فاصله دارد و بوسیله تاکسی 38 دقیقه طول می کشد تا به این میدان برسید و با اتوبوس نیز 66 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه آتاتورک تکسیم استانبول5 کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر ترافیک نباشد و تاکسی بگیرید، حدودا 14 دقیقه ای می رسید. وسایل نقلیه عمومی 43 دقیقه زمان نیاز دارند.
  • فرودگاه سابیها:44 کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، 62 دقیقه در راه خواهید بود.
هتل 5 ستاره رتاج رویال در استانبول

موقعیت هتل رتاج رویال استانبول

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ترکیه، استانبول 34212، باغسیلار،34212 گونسلی 1A ، کامی یولو کادسی. اورین ماه

Evren Mah. Cami Yolu Caddesi No:1A Gunesli 34212, Bagcilar, 34212 Istanbul, Turkey

منبع: booking.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان