تبریز؛ رضا مهاجری: امیدوارم روند خوب‌مان را ادامه دهیم/ به تیمم ایمان دارم/ هواداران از ماشین‌سازی حمایت کنند

رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری حضور یافت و درخصوص دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان مطالبی را بیان کرد.

تبریز؛ رضا مهاجری: امیدوارم روند خوب‌مان را ادامه دهیم/ به تیمم ایمان دارم/ هواداران از ماشین‌سازی حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز, رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم به لطف خدا و علاقمندان روند خوب‌مان را ادامه دهیم و روز به روز پیشرفت داشته باشیم.

وی تاکید کرد: خدا را شکر اتفاق خوبی رخ داده است. تیمی هستیم که بازیکنان کاملاً با انگیزه‌ای داریم که می‌خواهیم فصل را خیلی خوب ادامه دهیم. با عملکردی که در هفته‌های اخیر داشتیم توقعات از ماشین‌سازی بالا رفته است. هنوز به چیزی که مدنظرمان است نرسیده‌ایم و هنوز باید از لحاظ فنی ارتقاء پیدا کنیم اما خدا را شکر غیرت و توانایی بالای بازیکنان نشان می‌دهد که می‌توانیم بهتر کار کنیم.

وی افزود: ما در چهار بازی گذشته موفقیت خوبی داشته‌ایم که حاصل آن دو پیروزی خوب و یک تساوی ارزشمند مقابل فولاد بوده است. این نشان می‌دهد که بچه‌ها راهشان را پیدا کرده‌اند. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم نتایج درخور شأن مردم آذربایجان کسب کنیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: خواهش می‌کنم هواداران به باشگاه ما به عنوان باشگاه ماشین‌سازی نگاه نکنند. خواهش می‌کنم به ماشین‌سازی نگاه بزرگتری داشته باشند. یعنی هواداران تراکتورسازی و ماشین‌سازی دست به دست هم بدهند و راهشان را به خوبی پیدا کنند. امیدوارم هواداران دو تیم فردا به ورزشگاه بیایند و از ماشین‌سازی حمایت کنند. جو خوبی در شهر وجود دارد که امیدواریم این جو فردا هم روی سکوها دیده شود.

مهاجری درباره این سوال که شما ابتدای فصل در تراکتورسازی حضور داشتید اما در آن باشگاه نتایج خوبی نگرفتید و حالا در ماشین‌سازی موفق عمل کرده‌اید، گفت: جا دارد از زحمات فیروز کریمی تشکر کنم. در ابتدای فصل این تیم مشکلات زیادی داشت و مشخص نبود که گسترش فولاد قصد تیمداری کردن دارد یا خیر. کریمی زمان مناسبی برای بستن تیم نداشت. به نظرم بلاتکلیفی بیشترین ضربه را به تیم زده است. زمانی که من به باشگاه اضافه شدم جلسه‌ای گذاشتیم و سعی کردیم بچه‌ها را به این باور برسانیم که اگر بخواهند می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند. در آینده نام‌های بسیار خوبی از ماشین‌سازی خواهید شنید. در تیم‌مان استعدادهایی داریم که در ادامه می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند. ما به این ایمان داریم.

وی راجع به اینکه با ماشین‌سازی به دنبال کسب چه رتبه‌ای در پایان فصل است، تصریح کرد: اینطور نیست که به فکر رتبه خاصی باشیم می‌خواهیم بهترین تیم را داشته باشیم و بهترین رتبه‌ای را که می‌توانیم کسب کنیم. تنها چیزی که می‌تواند ما را از هدفمان دور کند این است که بازیکنان دیگر میلی به بردن و پیروزی نداشته باشند. ما در هر بازی چه خارچ و چه داخل خانه به دنبال پیروزی هستیم و در هر بازی تنها سیستم تیم را تغییر می‌دهیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی درباره بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: امیدوارم فردا سه امتیاز را بگیریم. تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا به پیروزی برسیم. امیدوارم هواداران هم در ورزشگاه حضور داشته باشند و ما را حمایت کنند.

مهاجری درخصوص سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه کریمی پیش از کمبود بازیکن در این تیم انتقاد کرده بود، اما شما با همین تیم نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اید، عنوان کرد: من هم همین اعتقاد کریمی را دارم. این تیم از نظر بازیکن دچار کمبود است ما در 3 یا 4 پست کمبود بازیکن داریم و اگر خدای ناکرده بازیکنان دچار مصدومیت و یا محرومیت شوند به مشکل برخواهیم خورد. تلاش می‌کنیم بازیکنان جوانمان را آماده کنیم که آنها استفاده کنیم همانطور که در این چند بازی از آنها استفاده کرده‌ایم. ما بازیکنانی می‌خواهیم که به تیم‌مان کمک کند. تلاش می‌کنیم در نیم فصل تیم‌مان را تقویت کنیم. البته اسماعیل فرهادی و پیام بابایی را اخیراً به دلیل مصدومیت نداشته‌ایم که خوشبختانه شرایط فرهادی بهتر شده است و ما بازیکنانی که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

وی درباره اینکه در زمان فیروز کریمی در حالی که رنگ لباس تیم آبی و زرد بود اما بازیکنان در مسابقات لباس سفید بر تن می‌کردند و اینکه آیا شما هم اعتقاد دارید که با رنگ لباس دومتان به میدان بروید گفت: خیر من به چنین چیزی اعتقاد ندارم. هر رنگی که بازیکنان با آن راحت باشند و آرامش کسب کنند برای من رضایت‌بخش است و من هم با این رنگ لباس راحت هستم. ما با رنگ سبز به میدان می‌رویم که رنگ اصلی باشگاه است و هویت این تیم به شمار می‌رود.

به گزارش تسنیم, این دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان ساعت 15:30 فردا (جمعه) در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان